A: S: 2| W: 2| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
U: Pł,Kż: 2| B,L,S,O,A,W,Skr,Śl: 2| MP: 4| MO: 5| MA: 6
Ale tworzenie dwóch czarów, przy tak nisko rozwiniętych umiejętnościach nie było mądrym rozwiązaniem. I Eliksir bardzo szybko się o tym przekonała, bo stworzyła ją tylko jeden twór. Jedną bariere. Na szczescie, ognista była przytomna, bardzo przytomna, i odwołała swoje ataki oba. ~ Nikt Ci nie mówił, że nie tworzy się dwóch obron? – pokręciła głową. No cóz, trzeba będzie to objasnić. ~Najlepszym rozwiązaniem jest po prostu, stworzenie tarczy uniwersalnej. Ale takiej, ktora chroni całe twoje ciało – bankę lub kopułe. Albo także oslonkę. A co do tej uniwersalności. Po prostu, wydajesz rozkaz, że bariera, którą stworzyłaś, ma niszczyć, niwelować ataki przeciwnika. I to jest najlepsze rozwiązanie, po prostu – stwierdziła, uśmiechając się jednak łagodnie. I właśnie taką obronę zastosowała ognista. Barierę uniewrsalną. Jej obrona miała, po prostu, zniszczyć czar Eliksiru Euforii. Z racji, że wodna nie określiła z ilu metrów, centymetrów ma na nią spaść owa siatka, Iskra otoczyła się kopuła. Przepuszczającą powietrze, oczywiście. Udusić się nie zamierzała, a co!
***
Ziemia wokół wodnej miała zaczać pękać, a z powstałych pęknięć – nie było ich dużo – miała się pojawić ... lawa. Pęknięcia były różnej wielkości, duże, małe, szerokie, wąskie,
Licznik słów: 190
Szczęściarz – raz na misję/polowanie dany test umiejętności staje się jednym sukcesem.
Niezdarny Wojownik – kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Mistyk – raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Naranlei.
Wybraniec bogów – smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/misję/polowanie.
Utalentowany -smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 6, ale wtedy nie może mieć żadnej na poziomie 5 i tylko jedną na poziomie 4.

Mięso: 2/4
Owoce:
Kamienie: Brak
Fabularne: