A: S: 2| W: 3| Z: 5| I: 1| P: 1| A: 2
U: P, W, MA, MO, MP: 1 | Kż: 2 | Śl, B, Skr, L, S: 3 | A, O: 5
Atuty: Wytrwały; Oporny Magik; Czempion; Wybraniec Bogów; Poświęcenie
Mruknął coś cicho pod nosem. Jakby lepiej? Może być? No coś w ten deseń. Choć i tak, wolał, aby uczeń – jego uczeń – mówił wszystko od razu. Wyciąganie od kogoś tego i owego, niekiedy bywa deprymujące. – Poziom światła również jest bardzo ważny. Kiedy poruszasz się w mało zalesionym terenie, każde odbicie światła od twoich łusek może zdradzić twoją obecność. I nie ważne wtedy będzie czy to będzie jeden odblask czy też i kilka. Zwierzęta nie są głupie, a przynajmniej nie wszystkie. Dlatego też najłatwiej jest skradać się w ciemnych miejscach. Kolejna rzecz, to ruch. przy skradaniu nie należy biegać, ale chodzić. Nie za szybko i nie za wolno. Do tego należy dodać płynne ruchy. Przy oznakach zaniepokojenia przez ofiarę, należy się zatrzymać i poczekać, aż straci swoją czujność. Potem, ruszasz dalej. jednak, każdy twój ruch ma być płynny. I zatrzymanie się i wznowienie. Jeśli chcesz się zamaskować, użyj magii. Jeśli nie, to chowaj się za kamieniami, drzewami, krzakami, kłodami. Pamiętaj jednak, żebyś nie dotknęła żadnych z tych tworów natury. Większość zwierząt ma słabe powonienie albo wzrok. – o innych aspektach "skradania się" nie wiedział, więc na tym zakończył swój wywód. Chociaż, jak na niego i tak był długi. – Teraz, zrównaj ze sobą łeb, kręgosłup i ogon. Choć ten ostatni, ma być lekko napięty. To twój balans, więc nie może być sztywny. Łapy mają być ugięte i rozstawione. Brzuch ma być nisko, ale nie aż tak, abyś szorowała brzuchem o podłoże. Skrzydła mają być przy ciele – dodał, czekając aż smoczyca wykona jego polecenie.
Licznik słów: 256
Atuty postaci:
Oporny Magik
(Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.)
Czempion
(Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.)
Wybraniec Bogów
(Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule).
Poświęcenie
Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.