A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew
Słuchając tonu głosu Mraevilik, który jakby dopasowywał się do tego, w którym naturalnie rozmawiał Mętny zrobiło mu się trochę jakby... raźniej. Ale tylko wewnętrznie. Na zewnątrz ciągle tylko przypatrywał się jej w trakcie, gdy mówiła i kiedy on się do niej odzywał. Dość dziwnie zaczynał się już czuć czując czyjś wzrok skupiony na jego osobie na dłużej niż kilkanaście sekund.
– Od pisklęcia wychowano mnie, jeśli w ogóle można użyć takiego słowa, że jestem jak zaklęcie z maddary. Potrzebne tylko w konkretnym celu, który musi spełnić, a potem znika, bez miejsca na jego wspomnienie, bo by tylko przeszkadzało. – Oj, ktoś tu się chyba otworzył. Jednakże o dziwo smok nie zmieniał nadal ani tonu, ani nastawienia – Za każdym razem, gdy próbowałem się wychylić, powiedzieć coś więcej, zaistnieć... nic nie wychodziło i wszystko się psuło. Na przykład odwróciłem "ojca" od Zefira przez mój własny strach, nawet się potem z tego powodu pobiliśmy z bratem. Po prostu... Ehh, muszę się pogodzić ze swoim miejscem, i tyle. Może chociaż kiedyś uda mi się ocalić życie kogoś ważnego, w końcu po to trenuję. Tak, opuszczając stado nie miałbym nikogo, kogo mógłbym chronić. To byłby zły pomysł. I jeszcze łamanie przysięgi... – w końcu spuścił delikatnie łeb w dół, patrząc się na owinięty wokół jego lewego boku ogon zakończony pokaźnym latawcem.
Licznik słów: 217

Give me something to go on...
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885
Okaz Zdrowia– odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
Adrenalina – dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka
Tancerz – stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
Pierwotny Odruch – raz na walkę -2 ST do obrony
Magiczny śpiew– raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
– – – – – ·
Błysk Przyszłości – Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka
Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)