A: S: 2| W: 2| Z: 5| I: 5| P: 3| A: 1
U: Pł,MO,MA: 1| Kż,L,S,B,A,O:2| Skr,Śl,M,W: 3| Lecz,MP: 4
Atuty: Spostrzegawczy; kruszyna; skupiony; uzdolniony; wybraniec bogów
Spoglądałam na niego. Pomimo tego bólu, który doznał, przejrzał na ślepia. Chyba właśnie to było mu potrzebne. Stanięcie na granicy, by dojrzeć to, co do tej pory było dla niego zakryte, co było zagadką. Czy też, myślał, że postępuje jak trzeba. Skinęłam powoli łbem. – Nowy cel, to nowy etap w życiu. Może to czas, żeby spróbować pogodzić się z ojcem? Skoro znalazł się tam, gdzie go potrzebowałeś. Może to coś znaczy? – zapytałam i gestem łba wskazałam mu ziemię, żeby usiadł i odpoczął. W końcu takie wydarzenia musiały go zmęczyć. – Pośród tego wszystkiego mam też dobrą wiadomość. Zostanę uzdrowicielem. – odparłam, uśmiechając się do niego lekko, ale z radością widoczną w moich ślepiach.
Licznik słów: 115
Zbawienna | Kurama
Karta Osiągnięć
Zioła
Atuty:
~ Spostrzegawczy – Jednorazowo +1 do Percepcji;
~ Kruszyna – Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa;
~ Skupiony – Smok lecząc z maksymalną ilością ziół ma -1 ST do pierwszego etapu leczenia ran.
~ Uzdolniony – Smok może osiągnąć poziom 5 dwóch Atrybutów, nie może jednak mieć żadnego A na poziomie 4 i jedynie dwa A na poziomie 3.
~ Wybraniec bogów – Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia).
Kurama
Atrybuty S: 1| W: 1| Z: 1| I: 1| P: 2| A: 1
Umiejętności A: 1| O: 1| Skr: 1| Śl: 1