A: S: 2| W: 2| Z: 5| I: 5| P: 3| A: 1
U: Pł,MO,MA: 1| Kż,L,S,B,A,O:2| Skr,Śl,M,W: 3| Lecz,MP: 4
Atuty: Spostrzegawczy; kruszyna; skupiony; uzdolniony; wybraniec bogów
Jako, że się zatrzymał, moja łapa wciąż spoczywała na jego barku. Zrobiłam kilka kroków, żeby stanąć z nim pysk w pysk, żeby żadne z nas nie musiało wykręcać łba. – Walcz, jeśli chcesz. Zastanów się jednak, czy te kilka chwil pośród jaskiń Ognia warte są utraty rodziny. – powiedziałam. Gdybym mogła wtedy jakoś pomóc mojemu bratu, wszystko potoczyłoby się inaczej. Po chwili zbliżyłam swój pysk do pyska Oka, tak, że nasze nosy dzieliła jedynie drobna przestrzeń. Oczywiście wszystkie moje łapy spoczywały na ziemi. – Nazwij mnie samolubnym smokiem jeszcze raz, a wypatroszę cię i powieszę w swojej grocie jako trofeum. – wycedziłam przez zaciśnięte zęby. Niech wie, że nie wszyscy udają, że są z kamienia jak on.
Licznik słów: 117
Zbawienna | Kurama
Karta Osiągnięć
Zioła
Atuty:
~ Spostrzegawczy – Jednorazowo +1 do Percepcji;
~ Kruszyna – Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa;
~ Skupiony – Smok lecząc z maksymalną ilością ziół ma -1 ST do pierwszego etapu leczenia ran.
~ Uzdolniony – Smok może osiągnąć poziom 5 dwóch Atrybutów, nie może jednak mieć żadnego A na poziomie 4 i jedynie dwa A na poziomie 3.
~ Wybraniec bogów – Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia).
Kurama
Atrybuty S: 1| W: 1| Z: 1| I: 1| P: 2| A: 1
Umiejętności A: 1| O: 1| Skr: 1| Śl: 1