A: S: 2| W: 4| Z: 2| M: 5| P: 3| A: 1
U: B,Pł,W,L,Prs,A,O,Śl,Skr,Kż: 1 |MO,MP: 2 |MA: 3
Atuty: Ostry Wzrok, Chytry Przeciwnik, Mistyk, Poświęcenie
Oho, proszę, kto tu się pojawił. Sam przywódca, Rozkwit, zwany Wspaniałym! Oczywiście to drugie nie było tytułem obecnego przywódcy stada, ale dla Echo on był najwspanialszy, i koniec! Ha, no to wiadomo kogo teraz przedstawi.. Bracia poczekają, mistrz ma pierwszeństwo.
-Witaj, mistrzu. – powiedział do Hiacynta, uśmiechając się tak szeroko, że prawie mu pysk rozerwało.
-Kochanie, przestawiam Ci Twojego dziadka i przywódcę stada, Rozkit Ziemi. Jako przywódca ma wiele obowiązków! Podejmuje najważniejsze decyzje, zwołuje zgromadzenia, mianuje nowych adeptów, wysłuchuje przysiąg, nadaje rangi, może też je odebrać, jak ktoś sobie na to zapracuje.. Jest także moim mentorem, nauczył mnie wszystkiego na temat maddary, bez niego nic bym nie osiągnął.. Pierze mordy w pojedynkach lepiej od tatusia! I oczywiście jest najmądrzejszy! – nie mógł się nachwalić Rapsoda przed córką. No co, taka prawda! Może co nieco jeszcze powie o stadach? Czemu nie.
-Dziadek, jako przywódca, ma funkcje reprezentacyjną, przed innymi stadami. Nikt nie ma lepszych manier od niego, więc wiadomo, jest najlepszy do tej roli. Co do stad.. My należymy do stada ziemi, patronem naszym jest Immanor.. bóg wytrzymałości.
Kolejne stado, woda, nasi sojusznicy. Patronem ich jest Naralea, bogini magii, stąd pewnie tylu u nich utalentowanych czarodzieji.. Ich przywódcą jest Wspomnienie Nocy, doskonały czarodziej.
Kolejne, stado ognia. Ich patronem jest bóg siły, Kammanor. Ich przywódcą jest Trzask Płomieni.
Ostatnie z nich, bardzo nam nie przychylne, stado plagi. Uważaj na nich w przyszłości, nie są zbyt.. przyjaźni. Ich patronem jest Ateral, strażnik ideałów, prawa smoków. Coś te plagusa nieco odbiegają od ideałów swojego patrona. Przywódcą ich jest smok noszący miano Barbarzyńskiego Pogromu. – gadał dalej Echo, aż zaschło mu w mordzie. Poczeka, może mała zada jakieś pytania.. Wpierw widać, chce pomęczyć dziadka!
Licznik słów: 279
Ostry wzrokOstry węch/wzrok/słuch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła) / wzroku (kamienie szlachetne) / słuchu (zwierzyna, drapieżnik)Chytry przeciwnikraz na pojedynek/2 tygodnie polowania +2 ST do akcji przeciwnikaMistykraz na walkę +1 sukces do ataku magicznegoPoświęcenieraz na atak +1 sukces kosztem jednej rany lekkiej
motyw muzycznymotyw walki
Mglejarka
S:2 | W:1 | Z:1 | M:1 | P:3 | A:2
B, Skr, Śl:1 | A, O:2
kolor=D2691E
Kalectwa: brak lewego skrzydła, niezdolność do lotu,
uszkodzenie krtani (niezdolność do mowy, +1 ST do wytrzymałości)