A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 4| P: 3| A: 5
U: Kż,Śl,MA,MO,Skr,B,L,A,O: 1| Pł,Prs,MP: 2| W: 3
Atuty: Stalowy żołądek, Ostry węch, Szczęściarz, Alchemik, Wybraniec Bogów, Magiczny Śpiew, Pechowiec
Kalectwa: +4 ST do akcji fizycznych i magicznych [ślepota]
Mruknęła i przymknęła ślepia, gdy przyjemny dreszcz przeszedł po jej ciele, czując sunący powoli palec partnera. – Mmm.. – wystawiła język, gdy dotarł do krocza i krążył po brzegu jej wilgotnej kloaki. Po wypitym napoju i przy obecności ukochanego, jej wnętrze zrobiło się bardziej mokre, niż gdy sama się dotykała, a obrzeża szczeliny opuchły delikatnie, wyczuwając nawet najdelikatniejszy dotyk. Położyła głowę na chwilę na podbrzuszu partnera, muskając o wonny penis noskiem, próbując poukładać myśli. Zerknęła na stojący przed nią pulsujący członek i oblizała wargi. – Agnarrr.. mój ty bogu miłości! – mruknęła, po czym przejechała gorącym, mokrym językiem, po czerwonym prąciu, od podstawy aż do samego czubka. Po tym soczystym liźnięciu, kontynuowała ocieranie się łbem o penisa, dodając oblizywanie go co jakiś czas językiem w różnych miejscach.
Licznik słów: 127
{ teczka } { theme }
.
.
────────────── ☬ ──────────────
.
Kryształ Zielarza: +1 sztuka do wszystkich zbiorów ziół
.
Pechowiec: po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
.
Ostry Węch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, mniejsze pożywienie)
.
Szczęściarz: 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie
.
Alchemik: dwa razy na miesiąc tworzenie podwójnej dawki eliksiru (2 zamiast 1)
.
Wybraniec Bogów: raz na pojedynek/polowanie +1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST
.
Magiczny Śpiew: raz na pojedynek/polowanie, odejmuje 3 sukcesy przeciwnika
.
────────────── ☬ ──────────────
| Limo – brzeginia T2 | | Mokradło – kuropatwa T3 |
| S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 2 | | S: 3| W: 2| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1 |
| Pł, A, O, Śl, Kż, MP: 1| Skr: 2 | | B, L, Kż, Skr, Śl: 1| A, O: 2 |
.
W jaki sposób Mokradło może zadać ranę średnią lub ciężką?
Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego.