A: S: 3| W: 3| Z: 1| M: 4| P: 3| A: 5
U: B,L,Skr,A,O,Śl,Kż,MA,MO: 1| Pł,W,MP: 2| Prs: 3
Atuty: Wiecznie młody, Wierny druh, Nieparzystołuski[A], Mentor, Magiczny śpiew, Wybraniec bogów, Retoryka, Granatożerca
Dobrze był obeznany z tym miejscem, więc z jednej strony eskorta kompletnie nie była mu potrzebna, ale z drugiej miło było przelecieć się razem do Świątyni. Oczywiście, jak przyrzekał, starał się nie patrzeć za długo na Arel! Nawet mu to wychodziło. Widoczki terenów z perspektywy lotu skutecznie mu w tym pomagały.
Zobaczył, że Dmuchawiec już czekał przy Świątyni na pozostałych, więc czym prędzej Khamsin przywitał się z nim, no i oczywiście z wuj-..., um, ze Strażnikiem.
– Hejka Dmuchawiec, cześć Strażniku – przywitał się całkowicie nieformalnie, machając skrzydłem i czując się swobodnie, nawet przy drzewnym proroku. W końcu bardzo dobrze go znał. Położył przy opłatach innych swoją czekając na rozwój wydarzeń. Miał nadzieję, że Skorpuś nie będzie zbyt bardzo za nim tęskniła mimo, że zostawia ją samą tylko na chwilkę.
//diament, turkus, 4/4 mięsa za 13.05
Licznik słów: 136
..... | Motyw | ... | Walka | .....
Wybraniec Bogów
raz na tydzień + 1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST
Wiecznie Młody
brak kary +2 ST po 110 księżycu
Nieparzystołuski
-1 ST do Aparycji i Wytrzymałości w czasie nieparzystych miesięcy
Retoryka
-2 ST do Perswazji
Magiczny śpiew
raz na pojedynek/polowanie i wyprawę/2 razy na polowanie łowcy, odejmuje 3 sukcesy przeciwnika
Granatożerca
granaty-kamienie na polowaniu są zastapione przez 1/4 granatów-owoców
Smok nie potrafi zmieniać wyrazu swojego pyska i tonu fizycznego głosu.
Skorpuś (Skorpion Olbrzymi) (Typ 2) (S: 2|W: 1|Z: 1|M: 1|P: 2|A: 1) (B,Skr,Śl,Kż: 1 A,O: 2)
Skolpuś (Skolopendra Olbrzymia) (Typ 3) (S: 1|W: 1|Z: 3|M: 1|P: 2|A: 1) (B,A,O,Skr,Śl: 1 )