Stado: Słońca
Ranga: Pisklę → Adept → Czarodziej → Adept → Czarodziej
Wiek: 1 księżyców
Rasa: Morski
Płeć: Samica
Znak Losu: Tarram
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: ametystowe
Dominujący kolor smoka: jasnofioletowy (lilak)
Przeciętny wzrost (1,6m)
Znaki szczególne smoka:
liczne białe skórne wyrostki, które na lądzie twardnieją i wyglądają jak kolce, ale w wodzie są miękkie i wyglądają jak poruszane przez wodę algi
bioluminescencyjny grzebień i akcenty na łuskach,które na lądzie wyglądają jak mgławica
wzorzyste rogi i łuski (pas przechodzący przez środek pyska i grzbiet)
Skrzela
Charakter: Lilia to samica cicha, bezkonfliktowa, dobroduszna. Jest doskonałym słuchaczem, sama raczej niewiele woli mówić. Uwielbia przebywać w wodzie lub przy niej i raczej stroni od wychodzenia na ląd, chyba, że musi. Nie jest duszą towarzystwa i woli spotkania kameralne niż grupowe. Od małego zachwycona mocami magicznymi, nie tylko maddarą, ale również innymi mistycznymi umiejętnościami, jak czytanie gwiazdozbiorów, czy sygnałów wysyłanych przez naturę. Zapewne wraz z wiekiem, jej charakter nabierze pełniejszych wymiarów.
Historia: Matka Lilii, Calanthe, uciekając przed ludźmi i chcąc chronić nienarodzoną wtedy córkę, płynęła w kierunku Wolnych Stad. Odniosła po drodze niewielkie rany, ale udało jej się dostarczyć jajo Lilii ojcu – Mackonurowi, który to wziął je pod swoją opiekę, czekając aż mała się wykluje. Tak jak zawsze, jajo zostało dostarczone przez tajemniczego smoka w koszyczku, zapewne Calanthe miała swoje sposoby i swoich pośredników, by samej nie pokazywać się nieproszonej na terenach Wolnych Stad…
Punkty Honoru: 4
Punkty Fabuły: 8 (16)
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie Młody;
– Pechowiec;
– Szczęściarz;
– Zaklinacz;
– Magiczny Śpiew;
– Gojenie Ran [loteria];
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1
Moc: 5
Percepcja: 2
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 3
– ataku 2
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie Młody;
– Pechowiec;
– Szczęściarz;
– Zaklinacz;
– Magiczny Śpiew;
– Gojenie Ran [loteria];
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1
Moc: 5
Percepcja: 2
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 3
– ataku 2
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań ;
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
– 2x eliksir leczący rany średnie
RUNY
–
INNE
– "szczęściarz" na nieudany rzut na przeżycie po 125 księżycu – L24, zużyj do końca '25
– 2x bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań ;
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
– 2x eliksir leczący rany średnie
RUNY
–
INNE
– "szczęściarz" na nieudany rzut na przeżycie po 125 księżycu – L24, zużyj do końca '25
– 2x bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 47/4;
– rośliny: 13/4;
– grzyby: 0/4;
– inne: 0/4;
KAMIENIE
topaz, 2x bursztyn, jaspis, szafir, 3x rubin, 2x koral, granat, malachit, 1x tygrysie oko, onyks, szmaragd, x3 diament, x2 cytryn, 2x turkus
ZIOŁA
zioło
– mięso: 47/4;
– rośliny: 13/4;
– grzyby: 0/4;
– inne: 0/4;
KAMIENIE
topaz, 2x bursztyn, jaspis, szafir, 3x rubin, 2x koral, granat, malachit, 1x tygrysie oko, onyks, szmaragd, x3 diament, x2 cytryn, 2x turkus
ZIOŁA
zioło
Pająk Długonóżek, zaproszenie na bal maskowy, maska żaby, mapa jaskini skavenów; złota bransoleta przedstawiająca walkę człowieka z hydrą

















