Stado: Słońca
Ranga: Smok → Adept → Łowca → Starszy
Wiek: 50 księżyców
Rasa: Wężowy x północny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Thahar
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka wężowa
Łuski/Futro
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: jadowicie żółte
Dominujący kolor smoka: brązy
Gigantyzm (1,7m)
Znaki szczególne smoka:
Długie pasma futra, rosnące na całej długości szyi oraz części tułowia
Blizny po poparzeniu na pysku
Zieje lodem
Beryl budową ciała nie różni się od przeciętnego, smoka wężowego. Krótkie łapki, długie oraz giętkie ciało, w całości pokrywają różne odcienie brązów, z dodatkiem bieli – łapy w całości pokrywa ciemniejsza łuska, zaś resztę ciała jaśniejsza. Na wysokości barków, znajdują się wyraźnie widoczne paski, znacznie jaśniejsze od grzbietu.
Posiada białą grzywę, którą bardzo rzadko wiąże lub zapłata. To samo dotyczy końcówki ogona, na której znaleźć można sporą kitę, przechodzącą w kolorach od brązu, do bieli. Zupełnie inaczej, mają się sprawy z pasmem długiego, ciemnego futra na spodzie szyi oraz części tułowia, to zawsze splecione jest w warkocz, po całej długości. Powód powinien być oczywisty, zwyczajnie wywrócił by się o nie, gdyż to z łatwością sięga ziemi. Dlaczego tak? Ciężko powiedzieć.
Para jadowicie żółtych ślepi, kiedyś pogodnie obserwowała świat. Teraz jednak, otoczone paskudną blizną po oparzeniach, stały się bezużyteczne. Nad nimi, znajdują się dwie pary rogów. Jedna, mniejsza, przypominająca swoimi kształtem baranie. Druga znacznie bardziej okazała, delikatnie opadająca w tył, zaś u ich podstawy po cztery długie wypustki. Niewiele za linią nozdrzy, znaleźć można mniejszy, za to bardziej ostry róg, którego często używa do obrony.
Charakter:
Jaki jest Beryl?
Jak na swój wiek, bywa wyjątkowo nieporadny, zwłaszcza gdy dopada go stres. W skrajnych wypadkach, zdarza mu się jąkać. Nie szuka zbyt dużych wrażeń, swoje życie ceniąc ponad chwilę wzrostu adrenaliny – zwłaszcza po wypadku, jaki go spotkał.
Lubi nawiązywać nowe znajomości, a nawet więcej, chociaż w tym jest wolnym duchem, którego ciężko uwiązać przy sobie. Potrafi dostosować się do swojego towarzysza, ochoczo podejmując się dłuższych rozmów, jak i spędzając czas w ciszy.
Utrata wzroku, wymusiła na nim większą ostrożność, co można zauważyć przy pierwszym kontakcie z nim. O ile jest sam, sprawy mają się nieco inaczej, gdy jest z nim Kuma.
Historia:
Wychował się na północy, przez co nieobce są mu wzmianki o stadach smoków, żyjących niedaleko. Samo dzieciństwo przebiegło mu beztrosko, rodzice zapewniali mu wszystko co potrzebne. Para wężowych, wyznawała jednak surową zasadę, według której młody smok po osiągnięciu 25 księżyców, winien opuścić rodzinną grotę i zmierzyć się z życiem samodzielnie.
Tak też się stało, pchając go bardziej na wschód, gdzie poznał samca, którego śmiało mógłby nazwać przyjacielem, a może nawet więcej...?
Trzymali się razem, wzajemnie ucząc nowych umiejętności i zacieśniając wieź. Do czasu, aż jednej nocy nie zwabili kogoś do swojego schronienia, gdy stróżka dymu zdradziła ich obecność w okolicy. Jeden z nich nie wyszedł z tego cało, zaś Beryl uciekł z paskudnie poparzonym pyskiem, na granicy omdlenia, odchodząc chyłkiem od zamieszania.
Znalazła go wędrowna uzdrowicielka, lecząc i jedynie wskazując gdzie powinien się udać. W trakcie kilkudniowej tułaczki trafił na Kume, goblin okazał się ogromną pomocą w odnalezieniu się w świecie, bez wzroku.
W taki sposób trafili na granicę stada Słońca, chociaż i tutaj, nie obyło się bez problemów.
Punkty Zwierzyny: 3 (87)
Punkty Fabuły: 27 (41)
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie młody
– Ostry węch
– Szczęściarz [użyty 13.06]
– Bystrooki
– Opiekun
– Otoczony
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 5
Moc: 2
Percepcja: 4
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 3
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie młody
– Ostry węch
– Szczęściarz [użyty 13.06]
– Bystrooki
– Opiekun
– Otoczony
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 5
Moc: 2
Percepcja: 4
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 3
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
–
KRYSZTAŁY
– Kryształ Tropiciela (naładowany 12.11.)
– Kryształ Kolekcjonera (naładowany 07.04)
– Kryształ Włóczykija
– Kryształ Szczodrobliwego (rozładowany 24.11.)
ELIKSIRY
– 3x uniwersalny eliksir leczący (zamienia ciężką lub średnią w lekką, a lekką usuwa całkowicie)
RUNY
–
INNE
– możliwość posiadania 2 piskląt z partnerem spoza Wolnych Stad (dowolna kombinacja ras, – dowolny atrybut do dziedziczenia) – L24, zużyj do końca '25
– 5 dodatkowych tur na polowaniu dla smoka lub kompana (poza limitem) – L24, zużyj do końca '25
– możliwość zamiany wartości dwóch atrybutów (np. Moc 2 i Siła 5 → Moc 5 i Siła 2. Uwaga! stadny bonus zostaje tam, gdzie był, a przy 2 kompanach usunięcie Aparycji 4 wypuści jednego z nich) – L24, zużyj do końca '25.
– możliwość zamiany wartości dwóch umiejętności (np. Atak 3 i MA: 1 -> Atak 1 i MA: 3) – L24, zużyj do końca '25
– możliwość odwiedzenia terenu specjalnego (5 postów, potem postać musi się wynurzyć/odejść) – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 3x darmowe usunięcie okresu rehabilitacji
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
– jajo cudogrzybkaJeśli zostanie otoczone właściwą opieką, wykluje się z niego grzybowa cudorośl.
– pełny reset atutów – L24, zużyj do końca '25;
– możliwość szukania konkretnych kamieni szlachetnych (5 postów, dla smoka i 1 kompana) – L24, zużyj do końca '25
–
KRYSZTAŁY
– Kryształ Tropiciela (naładowany 12.11.)
– Kryształ Kolekcjonera (naładowany 07.04)
– Kryształ Włóczykija
– Kryształ Szczodrobliwego (rozładowany 24.11.)
ELIKSIRY
– 3x uniwersalny eliksir leczący (zamienia ciężką lub średnią w lekką, a lekką usuwa całkowicie)
RUNY
–
INNE
– możliwość posiadania 2 piskląt z partnerem spoza Wolnych Stad (dowolna kombinacja ras, – dowolny atrybut do dziedziczenia) – L24, zużyj do końca '25
– 5 dodatkowych tur na polowaniu dla smoka lub kompana (poza limitem) – L24, zużyj do końca '25
– możliwość zamiany wartości dwóch atrybutów (np. Moc 2 i Siła 5 → Moc 5 i Siła 2. Uwaga! stadny bonus zostaje tam, gdzie był, a przy 2 kompanach usunięcie Aparycji 4 wypuści jednego z nich) – L24, zużyj do końca '25.
– możliwość zamiany wartości dwóch umiejętności (np. Atak 3 i MA: 1 -> Atak 1 i MA: 3) – L24, zużyj do końca '25
– możliwość odwiedzenia terenu specjalnego (5 postów, potem postać musi się wynurzyć/odejść) – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 3x darmowe usunięcie okresu rehabilitacji
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
– jajo cudogrzybkaJeśli zostanie otoczone właściwą opieką, wykluje się z niego grzybowa cudorośl.
– pełny reset atutów – L24, zużyj do końca '25;
– możliwość szukania konkretnych kamieni szlachetnych (5 postów, dla smoka i 1 kompana) – L24, zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 488/4 (własne)
– rośliny: 50/4 (własne); 2/4
– grzyby: 0/4 (własne); 4/4
– inne: 2/4
KAMIENIE
agat, 2x akwamaryn, 2x ametyst, 3x bursztyn, 2x cytryn, 2x diament, 3x granat, 2x jaspis, 3x koral, 7x malachit, 2x nefryt, 4x onyks, 3x opal, 2x perła, 3x rubin, 2x szmaragd, szafir, 5x topaz, 5x turkus, 4x tygrysie oko
ametryn, apatyt, awenturyn, azuryt, beryl, chalcedon, chryzakola, chryzopraz, cymofan, czarna perła, czarny opal, czarny turmalin, czariot, dioptaz, dysten, epidot, 2x erytryn, eudialit, euklaz, fluoryt, fulguryt, hematyt, heliodor, heliotrop, jadeit, 2x kalcyt, karneol, krzemień pasiasty, kwarc dymny, labradoryt, lapis lazuli, larimar, lazulit, 2x magnezyt, morganit, obsydian śnieżny, painit, pietersyt, piryt, rodonit, różowa perła, różowy diament, różowy kwarc, różowy opal, sardonyks, sokole oko, sodalit, spinel, sugilit, 2x tanzanit, tęczowy opal, wulfrenit, zuryt
ZIOŁA
4x dziurawiec, 2x mięta, 2x kalina, 3x żywokost, jemioła, orzech, topola, muchomor
– mięso: 488/4 (własne)
– rośliny: 50/4 (własne); 2/4
– grzyby: 0/4 (własne); 4/4
– inne: 2/4
KAMIENIE
agat, 2x akwamaryn, 2x ametyst, 3x bursztyn, 2x cytryn, 2x diament, 3x granat, 2x jaspis, 3x koral, 7x malachit, 2x nefryt, 4x onyks, 3x opal, 2x perła, 3x rubin, 2x szmaragd, szafir, 5x topaz, 5x turkus, 4x tygrysie oko
ametryn, apatyt, awenturyn, azuryt, beryl, chalcedon, chryzakola, chryzopraz, cymofan, czarna perła, czarny opal, czarny turmalin, czariot, dioptaz, dysten, epidot, 2x erytryn, eudialit, euklaz, fluoryt, fulguryt, hematyt, heliodor, heliotrop, jadeit, 2x kalcyt, karneol, krzemień pasiasty, kwarc dymny, labradoryt, lapis lazuli, larimar, lazulit, 2x magnezyt, morganit, obsydian śnieżny, painit, pietersyt, piryt, rodonit, różowa perła, różowy diament, różowy kwarc, różowy opal, sardonyks, sokole oko, sodalit, spinel, sugilit, 2x tanzanit, tęczowy opal, wulfrenit, zuryt
ZIOŁA
4x dziurawiec, 2x mięta, 2x kalina, 3x żywokost, jemioła, orzech, topola, muchomor
mapka do tajemniczego miejsca, zestaw solidnych lin, skórzana smocza obroża, skórzana smycz, metalowy kaganiec, 4x fałszywy rubin, książka "Metody wychowywania nieposłusznych piskląt", 5x srebrna moneta, 1x złota moneta

















