Stado: Ziemi → Prorok
Ranga: Smok → Adept → Wojownik → Starszy → Prorok
Wiek: 26 księżyców
Rasa: Górski
Płeć: Samiec
Znak Losu: Thahar
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: księżycowe srebro (niewidoczne źrenice)
Dominujący kolor smoka: fioletowy
Gigantyzm (2 m)
Znaki szczególne smoka: skrzydła półksiężyca, ogon zwieńczony gwiazdą, księżycowo-złote odstające wyrostki kostne łba i barków, blizna prawego skrzydła
Zieje księżycowym ogniem
Ciało smoka pokryte jest twardą łuska, odporną na zranienie przez ostre skały i uodparniającą go na niskie temperatury, panujące wysoko w górach. Jego łuski mają barwę fioletu, ciemniejącą, biegnąc w stronę końców masywnych łap i ogona, oraz jaśniejącą, biegnąc w stronę łba, gdzie przybiera jasny, lawendowy kolor. Podbrzusze jest w kolorze niemal czarnego, ciemnego fioletu, podobnie jak para mocnych skrzydeł w o grubej błonie. Rozłożone, przypominają kształtem półksiężyc i mienią się niczym rozgwieżdżone nocne niebo. Łaty, barwy księżycowego srebra, znaczą jego grzbiet, zwężając się w formę ukośnych pasków, zdobiących jego ogon, uda i barki przednich łap. Tej samej barwy jest również podstawa jego szyi i górna część klatki piersiowej. Ma liczne księżycowo-złote wyrostki kostne na łbie, barkach i grzbiecie, przypominające odstające łuski. Podobnej barwy jest ostry, wychylony w przód róg na jego łbie, przednie krańce błon skrzydeł, znaki poniżej oka i wzdłuż boków ciała, szpony obu łap, oraz wielka czteroramienna gwiazda, wieńcząca jego ogon. Na jego prawym skrzydle widnieje długa blizna fioletowej skóry.
Charakter:
Jest to smok głęboko wierzący, nauczony rytuałów oddawania czci oryginalnej dwunastce bogów Wolnych Stad. Kładzie wielką wartość na rodowe pochodzenie, a w szczególności na swój ogon, będący niezmiennym w jego rodzie od tysiąca księżyców. Smoki równin darzy wrodzoną nienawiścią, wobec bezskrzydłych czuje naturalną awersję, a każdego innego smoka widzi jako gorszego od siebie. Ich krew bowiem, w przeciwieństwie do Grani, mieszała się z krwią Równinnych, oddalając ich od Immanora. Mimo tych uprzedzeń, Siderus kieruje się honorowym kodem, będąc gotów bronić swego honoru w pojedynku, jeśli zajdzie taka potrzeba. Nie są bowiem nic warte słowa, za którymi nie jesteś gotów postawić swojego zdrowia, bądź życia.
Historia:
Punkty Honoru: 10
Punkty Fabuły: 14
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Stan
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Stan
ATUTY
– Wiecznie młody
– Boski ulubieniec [ost.uż. lipiec]
– Adrenalina
– Nieugięty
– Magiczny śpiew
– Uzdolniony
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 2
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 5
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 1 [następne użycie: 05.07.2025]
– Wiecznie młody
– Boski ulubieniec [ost.uż. lipiec]
– Adrenalina
– Nieugięty
– Magiczny śpiew
– Uzdolniony
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 2
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 5
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 1 [następne użycie: 05.07.2025]
RASOWE
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej
– gigantyzm nie powoduje kalectwa
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel)
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
– Gladiatora [naładowany: 27.07]
– Ideału [naładowany 28.04]
– Włóczykija
ELIKSIRY
– eliksir chroniący przed atakiem fizycznym
– 3x eliksir chroniący przed atakiem magicznym
– 4x eliksir chroniący przed atakiem fizycznym i magicznym
– 6x eliksir leczący rany lekkie
– 7x eliksir leczący rany średnie
– 4x eliksir leczący rany ciężkie
– 2x Uniwersalny leczący (zamienia ciężką lub średnią w lekką, a lekką usuwa całkowicie)
– 5x eliksir zwiększający siłę
– 2x eliksir zwiększający wytrzymałość
RUNY
– 5x runa ataku pazura
– 5x runa ataku mocy
– 5x runa ochrony przed pazurem
– 10x runa ochrony przed maddarą
INNE
fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką) – L24, zużyj do końca '25
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej
– gigantyzm nie powoduje kalectwa
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel)
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
– Gladiatora [naładowany: 27.07]
– Ideału [naładowany 28.04]
– Włóczykija
ELIKSIRY
– eliksir chroniący przed atakiem fizycznym
– 3x eliksir chroniący przed atakiem magicznym
– 4x eliksir chroniący przed atakiem fizycznym i magicznym
– 6x eliksir leczący rany lekkie
– 7x eliksir leczący rany średnie
– 4x eliksir leczący rany ciężkie
– 2x Uniwersalny leczący (zamienia ciężką lub średnią w lekką, a lekką usuwa całkowicie)
– 5x eliksir zwiększający siłę
– 2x eliksir zwiększający wytrzymałość
RUNY
– 5x runa ataku pazura
– 5x runa ataku mocy
– 5x runa ochrony przed pazurem
– 10x runa ochrony przed maddarą
INNE
fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką) – L24, zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 4/4
– rośliny: 11/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
diament
ZIOŁA
–
– mięso: 4/4
– rośliny: 11/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
diament
ZIOŁA
–
sakiewka z monetami (3x złota, 2x srebrne, 4x brązowe)
zdobiony topór wojenny (arcydzieło), pazur akhluta, srebrna obręcz na szyję z ozdobami, 2x srebrna bransoleta, skóra z czarnej mantykory, drewniana skrzynia, wyszczerbiony miecz z ozdobną rękojeścią, srebrna moneta, Szalik o bliżej nieprzypisanym kolorze z miękkiego materiału
zdobiony topór wojenny (arcydzieło), pazur akhluta, srebrna obręcz na szyję z ozdobami, 2x srebrna bransoleta, skóra z czarnej mantykory, drewniana skrzynia, wyszczerbiony miecz z ozdobną rękojeścią, srebrna moneta, Szalik o bliżej nieprzypisanym kolorze z miękkiego materiału
STAN GŁODU
Data ostatniego karmienia: –
Musi zjeść do: –
STAN WIEKU
Księżyce: 151
Data ostatniej aktualizacji: 19.11
Data następnej aktualizacji: 26.11
STAN ZDROWIA
Rany: –
Choroby: –
Rehabilitacja: –
Kalectwa: gigantyzm – do sytości potrzeba 5/4 pożywienia
Data ostatniego karmienia: –
Musi zjeść do: –
STAN WIEKU
Księżyce: 151
Data ostatniej aktualizacji: 19.11
Data następnej aktualizacji: 26.11
STAN ZDROWIA
Rany: –
Choroby: –
Rehabilitacja: –
Kalectwa: gigantyzm – do sytości potrzeba 5/4 pożywienia




















