Veir, Wyniesiona Łuska, Ołtarz Wyniesionych, Ołtarz Cieni
-
Grad Skał
- Wojownik Mgieł
Aoha Chwacki

-
Muzyka
Galeria
Głos
A family can be the bane of one's existence. A family can also be most of the meaning of one's existence. I don't know whether my family is bane or meaning, but they have surely gone away and left a large hole in my heart.
- Posty: 2272
- Rejestracja: 28 maja 2021, 12:55
- Stado: Mgieł
- Płeć: samiec
- Księżyce: 164
- Rasa: górski
- Opiekun: Jaahvfadh Gorliwy [*]
- Partner: Minoderia Mirażu [*]

A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 1| P: 3| A: 1
U: W,Pł,B,Prs,MP,MA,MO,Kż,Skr: 1| L,O,Śl: 2| A: 3
Atuty: Pechowiec; Trudny Cel; Twardy jak Diament; Pojemne Płuca; Pierwotny Odruch;
OSTATNI POST Z POPRZEDNIEJ STRONY:
– turkus (dla Gwiezdny Tropiciel)
– rubin (dla Rozkwit Wiśni)
Licznik słów: 10
» PECHOWIEC «
Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
» TRUDNY CEL «
+1 ST do ataków fizycznych przeciwnika, drapieżniki atakujące fizycznie nigdy nie zadadzą kryta/śmiertelnej
» TWARDY JAK DIAMENT «
stałe -1 ST do rzutów na Wytrzymałość
» POJEMNE PŁUCA «
raz na pojedynek/polowanie i wyprawę/2 razy na polowanie łowcy -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze
» PIERWOTNY ODRUCH «
raz na walkę -2 ST do obrony
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Błysk Przyszłości – ostatnie uż. 16/lipiec/2024
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Lhatark A: S: 1| W: 2| Z: 1| M: 2| P: 3| A: 1 || U: Śl,Skr,L: 1| MA,MO: 2
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Grad Skał
-
Grad Skał
- Wojownik Mgieł
Aoha Chwacki

-
Muzyka
Galeria
Głos
A family can be the bane of one's existence. A family can also be most of the meaning of one's existence. I don't know whether my family is bane or meaning, but they have surely gone away and left a large hole in my heart.
- Posty: 2272
- Rejestracja: 28 maja 2021, 12:55
- Stado: Mgieł
- Płeć: samiec
- Księżyce: 164
- Rasa: górski
- Opiekun: Jaahvfadh Gorliwy [*]
- Partner: Minoderia Mirażu [*]

A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 1| P: 3| A: 1
U: W,Pł,B,Prs,MP,MA,MO,Kż,Skr: 1| L,O,Śl: 2| A: 3
Atuty: Pechowiec; Trudny Cel; Twardy jak Diament; Pojemne Płuca; Pierwotny Odruch;
– jaspis, turkus (Błogosławieństwo Sennah 11.10)
– 4/4 mięsa
Naładowany Kryształ Ideału 21.10
Licznik słów: 13
» PECHOWIEC «
Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
» TRUDNY CEL «
+1 ST do ataków fizycznych przeciwnika, drapieżniki atakujące fizycznie nigdy nie zadadzą kryta/śmiertelnej
» TWARDY JAK DIAMENT «
stałe -1 ST do rzutów na Wytrzymałość
» POJEMNE PŁUCA «
raz na pojedynek/polowanie i wyprawę/2 razy na polowanie łowcy -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze
» PIERWOTNY ODRUCH «
raz na walkę -2 ST do obrony
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Błysk Przyszłości – ostatnie uż. 16/lipiec/2024
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Lhatark A: S: 1| W: 2| Z: 1| M: 2| P: 3| A: 1 || U: Śl,Skr,L: 1| MA,MO: 2
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Grad Skał
-
Grad Skał
- Wojownik Mgieł
Aoha Chwacki

-
Muzyka
Galeria
Głos
A family can be the bane of one's existence. A family can also be most of the meaning of one's existence. I don't know whether my family is bane or meaning, but they have surely gone away and left a large hole in my heart.
- Posty: 2272
- Rejestracja: 28 maja 2021, 12:55
- Stado: Mgieł
- Płeć: samiec
- Księżyce: 164
- Rasa: górski
- Opiekun: Jaahvfadh Gorliwy [*]
- Partner: Minoderia Mirażu [*]

A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 1| P: 3| A: 1
U: W,Pł,B,Prs,MP,MA,MO,Kż,Skr: 1| L,O,Śl: 2| A: 3
Atuty: Pechowiec; Trudny Cel; Twardy jak Diament; Pojemne Płuca; Pierwotny Odruch;
+ akwamaryn, 3x cytryn, agat
+ 16/4 mięsa, 2/4 roślin
Licznik słów: 10
» PECHOWIEC «
Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
» TRUDNY CEL «
+1 ST do ataków fizycznych przeciwnika, drapieżniki atakujące fizycznie nigdy nie zadadzą kryta/śmiertelnej
» TWARDY JAK DIAMENT «
stałe -1 ST do rzutów na Wytrzymałość
» POJEMNE PŁUCA «
raz na pojedynek/polowanie i wyprawę/2 razy na polowanie łowcy -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze
» PIERWOTNY ODRUCH «
raz na walkę -2 ST do obrony
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Błysk Przyszłości – ostatnie uż. 16/lipiec/2024
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Lhatark A: S: 1| W: 2| Z: 1| M: 2| P: 3| A: 1 || U: Śl,Skr,L: 1| MA,MO: 2
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Grad Skał
-
Infamia Nieumarłych
- Gracz
Mahvran Chimeryczna

-
:: Głos ::
:: Theme ::
:: Galeria ::
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT:
do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice...
HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
- Posty: 10344
- Rejestracja: 14 maja 2019, 21:41
- Stado: Mgieł
- Płeć: samica
- Wzrost: 1,8 m.
- Księżyce: 283
- Rasa: wywernowa x pustynna
- Opiekun: Uśmiech Szydercy*
- Mistrz: mroczne elfy
- Partner: Strażnik Gwiazd

A: S: 3| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 2| A: 4
U: B,Pł,O,MP,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Pechowiec; Retoryka; Szczęściarz; Nieugięta; Pojemne Płuca; Gojenie Ran; Zdrowa jak Ryba; Magiczny Śpiew;
Kalectwa: +3 do ST akcji fizycznych; niezdolność lotu
- – 2/4 mięsa [sytość kompana]
Licznik słów: 5
 |
- ✦ PECHOWIEC — po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
✧ RETORYKA — stałe -2 do ST przy testach na perswazję.
✦ SZCZĘŚCIARZ — jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06].
✧ NIEUGIĘTA — możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się.
✦ POJEMNE PŁUCA — raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji.
✧ GOJENIE RAN — raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01].
✦ ZDROWA JAK RYBA — odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10.
✧ MAGICZNY ŚPIEW — raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023
KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
 |
KOMPANI
ULFHEDINN :: żywiołak ognia [hydra]_________MÖRKVARG :: żywiołak ziemi [wilk]_________VÍÐBLAÍNN :: żywiołak wody [hyena]
S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_______________B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_____________B, Pł, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2
NIÐHÖRGG :: feniks___________ZALDRIZES :: sarna
« niemechaniczny »___________« niemechaniczny »
Infamia Nieumarłych
-
Infamia Nieumarłych
- Gracz
Mahvran Chimeryczna

-
:: Głos ::
:: Theme ::
:: Galeria ::
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT:
do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice...
HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
- Posty: 10344
- Rejestracja: 14 maja 2019, 21:41
- Stado: Mgieł
- Płeć: samica
- Wzrost: 1,8 m.
- Księżyce: 283
- Rasa: wywernowa x pustynna
- Opiekun: Uśmiech Szydercy*
- Mistrz: mroczne elfy
- Partner: Strażnik Gwiazd

A: S: 3| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 2| A: 4
U: B,Pł,O,MP,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Pechowiec; Retoryka; Szczęściarz; Nieugięta; Pojemne Płuca; Gojenie Ran; Zdrowa jak Ryba; Magiczny Śpiew;
Kalectwa: +3 do ST akcji fizycznych; niezdolność lotu
Licznik słów: 3
 |
- ✦ PECHOWIEC — po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
✧ RETORYKA — stałe -2 do ST przy testach na perswazję.
✦ SZCZĘŚCIARZ — jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06].
✧ NIEUGIĘTA — możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się.
✦ POJEMNE PŁUCA — raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji.
✧ GOJENIE RAN — raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01].
✦ ZDROWA JAK RYBA — odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10.
✧ MAGICZNY ŚPIEW — raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023
KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
 |
KOMPANI
ULFHEDINN :: żywiołak ognia [hydra]_________MÖRKVARG :: żywiołak ziemi [wilk]_________VÍÐBLAÍNN :: żywiołak wody [hyena]
S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_______________B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_____________B, Pł, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2
NIÐHÖRGG :: feniks___________ZALDRIZES :: sarna
« niemechaniczny »___________« niemechaniczny »
Infamia Nieumarłych
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
+ 1x Punkt Fabuły
Licznik słów: 4
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
– 2x cytryn
Licznik słów: 3
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
– eliksir usprawniający moc (przekazane Pieśni Feniksa)
– akwamaryn (zus Pieśni)
Licznik słów: 11
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
+ 2PF
+ 3/4 mięsa
Licznik słów: 5
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
+ 1 Punkt Fabuły
+ 2/4 mięsa
+ dobrze wyważona włócznia (warta 1 złotą monetę)
– runa ataku mocy (loteria)
Licznik słów: 20
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
– 16/4 mięsa
Licznik słów: 3
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
+ 5/4 mięsa
+ 2/4 roślin
+ diament, perła
Licznik słów: 9
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
+ 6 Punktów Fabuły
+ 1 Punkt Honoru
– diament (Zus)
– 2/4 mięsa
Licznik słów: 14
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Infamia Nieumarłych
- Gracz
Mahvran Chimeryczna

-
:: Głos ::
:: Theme ::
:: Galeria ::
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT:
do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice...
HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
- Posty: 10344
- Rejestracja: 14 maja 2019, 21:41
- Stado: Mgieł
- Płeć: samica
- Wzrost: 1,8 m.
- Księżyce: 283
- Rasa: wywernowa x pustynna
- Opiekun: Uśmiech Szydercy*
- Mistrz: mroczne elfy
- Partner: Strażnik Gwiazd

A: S: 3| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 2| A: 4
U: B,Pł,O,MP,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Pechowiec; Retoryka; Szczęściarz; Nieugięta; Pojemne Płuca; Gojenie Ran; Zdrowa jak Ryba; Magiczny Śpiew;
Kalectwa: +3 do ST akcji fizycznych; niezdolność lotu
Licznik słów: 3
 |
- ✦ PECHOWIEC — po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
✧ RETORYKA — stałe -2 do ST przy testach na perswazję.
✦ SZCZĘŚCIARZ — jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06].
✧ NIEUGIĘTA — możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się.
✦ POJEMNE PŁUCA — raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji.
✧ GOJENIE RAN — raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01].
✦ ZDROWA JAK RYBA — odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10.
✧ MAGICZNY ŚPIEW — raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023
KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
 |
KOMPANI
ULFHEDINN :: żywiołak ognia [hydra]_________MÖRKVARG :: żywiołak ziemi [wilk]_________VÍÐBLAÍNN :: żywiołak wody [hyena]
S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_______________B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_____________B, Pł, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2
NIÐHÖRGG :: feniks___________ZALDRIZES :: sarna
« niemechaniczny »___________« niemechaniczny »
Infamia Nieumarłych
-
Infamia Nieumarłych
- Gracz
Mahvran Chimeryczna

-
:: Głos ::
:: Theme ::
:: Galeria ::
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT:
do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice...
HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
- Posty: 10344
- Rejestracja: 14 maja 2019, 21:41
- Stado: Mgieł
- Płeć: samica
- Wzrost: 1,8 m.
- Księżyce: 283
- Rasa: wywernowa x pustynna
- Opiekun: Uśmiech Szydercy*
- Mistrz: mroczne elfy
- Partner: Strażnik Gwiazd

A: S: 3| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 2| A: 4
U: B,Pł,O,MP,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Pechowiec; Retoryka; Szczęściarz; Nieugięta; Pojemne Płuca; Gojenie Ran; Zdrowa jak Ryba; Magiczny Śpiew;
Kalectwa: +3 do ST akcji fizycznych; niezdolność lotu
- – 1x Punkt Fabuły [pomyłka MF]
Licznik słów: 6
 |
- ✦ PECHOWIEC — po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
✧ RETORYKA — stałe -2 do ST przy testach na perswazję.
✦ SZCZĘŚCIARZ — jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06].
✧ NIEUGIĘTA — możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się.
✦ POJEMNE PŁUCA — raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji.
✧ GOJENIE RAN — raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01].
✦ ZDROWA JAK RYBA — odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10.
✧ MAGICZNY ŚPIEW — raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023
KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
 |
KOMPANI
ULFHEDINN :: żywiołak ognia [hydra]_________MÖRKVARG :: żywiołak ziemi [wilk]_________VÍÐBLAÍNN :: żywiołak wody [hyena]
S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_______________B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_____________B, Pł, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2
NIÐHÖRGG :: feniks___________ZALDRIZES :: sarna
« niemechaniczny »___________« niemechaniczny »
Infamia Nieumarłych
-
Infamia Nieumarłych
- Gracz
Mahvran Chimeryczna

-
:: Głos ::
:: Theme ::
:: Galeria ::
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT:
do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice...
HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
- Posty: 10344
- Rejestracja: 14 maja 2019, 21:41
- Stado: Mgieł
- Płeć: samica
- Wzrost: 1,8 m.
- Księżyce: 283
- Rasa: wywernowa x pustynna
- Opiekun: Uśmiech Szydercy*
- Mistrz: mroczne elfy
- Partner: Strażnik Gwiazd

A: S: 3| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 2| A: 4
U: B,Pł,O,MP,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Pechowiec; Retoryka; Szczęściarz; Nieugięta; Pojemne Płuca; Gojenie Ran; Zdrowa jak Ryba; Magiczny Śpiew;
Kalectwa: +3 do ST akcji fizycznych; niezdolność lotu
- + 5x Punkt Fabuły
+ 1/4 mięsa
+ 2/4 inne
Licznik słów: 10
 |
- ✦ PECHOWIEC — po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
✧ RETORYKA — stałe -2 do ST przy testach na perswazję.
✦ SZCZĘŚCIARZ — jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06].
✧ NIEUGIĘTA — możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się.
✦ POJEMNE PŁUCA — raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji.
✧ GOJENIE RAN — raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01].
✦ ZDROWA JAK RYBA — odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10.
✧ MAGICZNY ŚPIEW — raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023
KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
 |
KOMPANI
ULFHEDINN :: żywiołak ognia [hydra]_________MÖRKVARG :: żywiołak ziemi [wilk]_________VÍÐBLAÍNN :: żywiołak wody [hyena]
S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_______________B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_____________B, Pł, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2
NIÐHÖRGG :: feniks___________ZALDRIZES :: sarna
« niemechaniczny »___________« niemechaniczny »
Infamia Nieumarłych
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
+ 1 Punkt Fabuły
+ 2/4 mięsa
+ worek kamiennych fragmentów Bramy (warty 2 złote monety)
– runa ataku mocy
Licznik słów: 20
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
– 12/4 mięsa, 12/4 roślin (dla Vaencaira)
Licznik słów: 7
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
– cytryn, perła
Licznik słów: 3
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
-
Sięgający do Nieba
- Starszy Uzdrowiciel Mgieł
Królewicz.

-
- Posty: 4857
- Rejestracja: 29 mar 2022, 0:08
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Wzrost: 2m
- Księżyce: 130
- Rasa: Górski
- Mistrz: Granica Lustra
- Partner: Ołtarz Wyniesionych

A: S: 3| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: W,B,Pł,Skr,Prs,O,MP,Śl,Kż: 1| L,MA,MO: 2| Lcz: 3
Atuty: Zdrów jak ryba; Pechowiec; Niestabilny; Niezawodny; Przezorny; Wybraniec Bogów;
– 28 PF
+ 56/4 mięsa
Licznik słów: 6
✭ Zdrów jak ryba ✭ Odporny na choroby. Leczony dostaje bonus już od min. ilości ziół.
A nawet jak rekin.
✭ Pechowiec ✭ Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
Wszystko ma zalety.
✭ Niestabilny ✭ Dodatkowa kość do MP, MA, MO, ciężka w razie niepowodzenia.
Co za dużo, to niestabilnie.
✭ Niezawodny ✭ Brak kary ST za bycie rannym lub chorym w czasie leczeń, odporność na rehaby.
Kijem się go nie dobije.
✭ Przezorny ✭ +2 ST do kontrataków przeciwników.
W jego przypadku nic nie jest proste.
✭ Wybraniec Bogów ✭ Raz na pojedynek/polowanie i wyprawę/tydzień w leczeniu + 1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST.
Słusznie wybrali komu sprzyjać. |
 |
| Garlemald ✭ Jeleń T3 (ż. powietrza) | | Villedor ✭ Mantykora T3 |
| S: 1| W: 2| Z: 2| M: 3| P: 2| A: 1 | | S: 3| W: 2| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1 |
| MP,B,L,Śl,Skr: 1| MA,MO: 2 | | B,Śl,Skr: 1| A,O: 2
Nieugiety (mdlejąc, kompan wykonuje akcję, przeciwnik ma do swojej +4 ST) |
Kompani niemechaniczni
| |  |
| Morcheba | | Adrogorsk |
| Aligator | | Paw |
| Kompan niemechaniczny | | Kompan niemechaniczny
|
Sięgający do Nieba
-
Szczurzy Pan
- Gracz
Zhelre Widłozębny

-
- Posty: 609
- Rejestracja: 04 paź 2022, 18:12
- Stado: Mgieł
- Płeć: Samiec
- Księżyce: 92
- Rasa: Morski x wężowy
- Opiekun: Irdon
- Mistrz: Irdon

A: S: 1| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
U: O,A,W,MP,MO,Śl,Kż,Prs: 1| Pł,MA: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry Węch; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Otoczony; Znawca Terenów;
Kalectwa: Brak dwóch par łap i skrzydeł, niezdolność do biegu i lotu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi
+ 2 Punkty Fabuły
+ eliksir na potencję (jednorazowy okaz zdrowia na zrobienie jednego pisklaka) – użyj do 13.02.2024
Licznik słów: 19
ATUTY:
I. Ostry węch.
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła).
II. Pamięć przodka.
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
III. Lekkopłetwy.
Trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
IV. Otoczony.
Możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST.
V. Znawca Terenów.
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie.
Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
|
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża:
"Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty
wśród wszystkich zwierząt domowych
i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał
i proch będziesz jadł po wszystkie
dni twego istnienia."
 |
Neraqe – żywiołak wody (delfin) [typ 3]
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1
Pł,A,O,Skr,Śl: 1
Do MG'ów – Zhelre "wącha" językiem.
Brak skrzydeł: niezdolność lotu.
Brak dwóch par łap: niezdolność do biegu, +4 ST do akcji fizycznych na ziemi.
Szczurzy Pan
Chcesz dołączyć do gry?
Musisz mieć konto, aby pisać posty.
Rejestracja
Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!
Zarejestruj się
Logowanie