Karah
kelpie
- Morowy Dotyk
- Łowca Ziemi
Łakomstwo - Posty: 164
- Rejestracja: 14 paź 2023, 18:49
- Stado: Ziemi
- Płeć: samica
- Księżyce: 25
- Rasa: Morsko drzewny
- Opiekun: Pasterz; Córa
- Mistrz: Córa Róż
Karah
A: S: 5| W: 3| Z: 4| M: 1| P: 3| A: 1
U: W,Prs,Pł,L,Kż,MP,MA,MO,O: 1| B,Skr,Śl,A: 2
Atuty: Ostry węch, Pamięć przodka
Imię: Karah
Płeć: samiec
Gatunek: kelpie
Opis wyglądu:
Średniej wielkości ogier kelpie przypominający rasę konia appaloosa. Dosyć szczupły, chociaż pod gładką sierścią rysują się wyraźnie mięśnie oraz ścięgna. Kara sierść miejscami jest nakrapiana srebrzyście. Smukła głowa i jarzące się zielone ślepia, przypominające nieco błyszczące świetliki. Zgrabne uszy i pęciny zakończone frędzlami. Błyszczące ciemne kopyta. Tak wygląda w spokojnym stanie. Gdy się wzburzy lub dojdzie do walki, pysk zamienia się w rzędy ostrych zębisk, a przednie kopyta zamieniając w palczaste, pazurzaste kończyny zdolne ciąć nie gorzej, niż rozjuszony niedźwiedź.
Charakter: Dziki. Często niezrównoważony, przeciwieństwo swej właścicielki, która rzadko poddaje się silnym emocjom, a przynajmniej nie na widoku innych. Bywa wredny i zapalczywy, a jednocześnie dumny. Uwielbia pluskać się w jeziorze Nillim, które należało do niego. Nie ma problemów w dokuczaniu czemukolwiek i komukolwiek, gdy poczuje się urażony lub gdy ktoś naruszy jego terytorium.
Data zdobycia: 03.02.24
Pochodzenie: żeton
Typ: 2
Inne: może korzystać z magii. Nie może wędrować po terenach pustynnych.
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI (wpisuje Moderator)
Bieg: 1
Pływanie: 1
MA: 2
MO: 1
Skradanie: 2
Śledzenie: 1
Dieta: mięsożerność
Data ostatniego karmienia: klik
Płeć: samiec
Gatunek: kelpie
Opis wyglądu:
Średniej wielkości ogier kelpie przypominający rasę konia appaloosa. Dosyć szczupły, chociaż pod gładką sierścią rysują się wyraźnie mięśnie oraz ścięgna. Kara sierść miejscami jest nakrapiana srebrzyście. Smukła głowa i jarzące się zielone ślepia, przypominające nieco błyszczące świetliki. Zgrabne uszy i pęciny zakończone frędzlami. Błyszczące ciemne kopyta. Tak wygląda w spokojnym stanie. Gdy się wzburzy lub dojdzie do walki, pysk zamienia się w rzędy ostrych zębisk, a przednie kopyta zamieniając w palczaste, pazurzaste kończyny zdolne ciąć nie gorzej, niż rozjuszony niedźwiedź.
Charakter: Dziki. Często niezrównoważony, przeciwieństwo swej właścicielki, która rzadko poddaje się silnym emocjom, a przynajmniej nie na widoku innych. Bywa wredny i zapalczywy, a jednocześnie dumny. Uwielbia pluskać się w jeziorze Nillim, które należało do niego. Nie ma problemów w dokuczaniu czemukolwiek i komukolwiek, gdy poczuje się urażony lub gdy ktoś naruszy jego terytorium.
Data zdobycia: 03.02.24
Pochodzenie: żeton
Typ: 2
Inne: może korzystać z magii. Nie może wędrować po terenach pustynnych.
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI (wpisuje Moderator)
Bieg: 1
Pływanie: 1
MA: 2
MO: 1
Skradanie: 2
Śledzenie: 1
Dieta: mięsożerność
Data ostatniego karmienia: klik
Licznik słów: 196
Link: | |
BBcode: | |
Ukryj linki do postu |
Karah
+ Siła: 1
+ Wytrzymałość: 1
+ Zręczność: 2
+ Moc: 2
+ Percepcja: 1
+ Aparycja: 1
+ Bieg: 1
+ Plywanie: 1
+ MA: 1
+ MO: 1
+ Skradanie: 1
+ Śledzenie I
+ Wytrzymałość: 1
+ Zręczność: 2
+ Moc: 2
+ Percepcja: 1
+ Aparycja: 1
+ Bieg: 1
+ Plywanie: 1
+ MA: 1
+ MO: 1
+ Skradanie: 1
+ Śledzenie I
Licznik słów: 36
Link: | |
BBcode: | |
Ukryj linki do postu |
Karah
+ Percepcja II i III
(Wykorzystanie nagrody z loterii)
(Wykorzystanie nagrody z loterii)
2x 1 punkt atrybutu dla kompana – L23, zużyj do końca '24
Licznik słów: 21
Link: | |
BBcode: | |
Ukryj linki do postu |
Chcesz dołączyć do gry?
Musisz mieć konto, aby pisać posty.
Rejestracja
Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!