Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept
Wiek: 1 księżyców
Rasa: Skrajny (drzewny x morski)
Płeć: Samica
Znak Losu: Lahae
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para.
Dwie pary łap
Kolor oczu:Srebrne
Dominujący kolor smoka: Czarny
Niski wzrost (1,5m)
Znaki szczególne smoka: Łapy przypominające niedźwiedzie; błony na linii grzbietu, przedramienia oraz brzuszku; ogon zakończony błoną przypominającą pędzel
Zieje kwasem
Charakter: Selebi jest samiczką o bardzo łagodnym usposobieniu oraz dość nieśmiałą. Przez jej chęć izolowania się w sytuacjach stresujących dostaje czkawki. Uwielbia spędzać czas ze zwierzętami, a zabicie ich jest złem koniecznym.
Historia: Selebi jeszcze jako jajko została znaleziona przez Pielgrzym Światła i przygarnięta do stada ziemi.
Punkty Honoru: 0
Punkty Fabuły: 6
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak ryba
– Wierny druh
– Empatia
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 2
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zdrów jak ryba
– Wierny druh
– Empatia
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 2
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na grzybicę, co pozwala im hodować epifity i mech (+ glony/wodorosty) na rogach i/lub łuskach
– może czasowo przebywać w głębinach posiadając jedynie Pływanie 2
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– eliksir ze śliny myszolotka (zmniejszenie wzrostu w obrębie rasy) – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– odporność na grzybicę, co pozwala im hodować epifity i mech (+ glony/wodorosty) na rogach i/lub łuskach
– może czasowo przebywać w głębinach posiadając jedynie Pływanie 2
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– eliksir ze śliny myszolotka (zmniejszenie wzrostu w obrębie rasy) – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 23/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
2x szmaragd, malachit
ZIOŁA
zioło
– mięso: 23/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
2x szmaragd, malachit
ZIOŁA
zioło
"Magiczna Miętówka Uessasa [żuta przez trzy uderzenia serca hamuje czkawkę, odświeża się przy każdym schowaniu do sakwy]" , Wino "Krew Róży", nalewka jabłkowa, miniaturowe wiosło, magiczny katalizator, wyszczerbiony miecz, różowa obroża z firanek, Perłowa bransoleta z grawerem "Wasak"





















