Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept → Łowca → Kleryk → Uzdrowiciel
Wiek: 2 księżyce
Rasa: Bagienny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Tarram
- Najważniejsze cechy wyglądu:
> Sylwetka pierwotna
> Łuski
> Brak skrzydeł
> Dwie pary łap
> Kolor oczu: Ciemno zielony
> Dominujący kolor smoka: Czerwony pomarańcz
> Przeciętny wzrost (1,5m)
> Znaki szczególne smoka: Niebiesko-czerwone grzebienie na głowie, ciele i ogonie. Na pysku wydłużone błony przypominające wąsy, nietoperze uszy.
> Zieje kwasem
Wygląd: Podgląd
Samiec wielkości typowego bagiennego o przysadzistym, zaokrąglonym ciele. Pokrywa go ciasno przylegająca łuska od grzbietu koloru czerwonego pomarańczu, który rozjaśnia się bliżej brzucha, spodu szyi i czubka pyska. Ogon zaczyna się od ciemnej pomarańczy, przez żółć, a kończy się zielenią wchodzącą w błękit.
Przy pysku po obu stronach, wyrastają mu błony przypominający wąsy. Na głowie i przy policzkach widnieją podobne wydłużone błony oraz krótsze, falujące bliżej ciała.
Zaczynając od połowy szyi, przez grzbiet, do ogona ciągną się skórzaste grzebienie o czerwono niebieskim zabarwieniu. Są one obecne również w środkowym odcinku ogona i na samym jego końcu.
Charakter:
Charakter pisklęcia najlepiej opisać, gdy jest już starsze, ale przy Noriko można łatwo dostrzec, że nie będzie on wojowniczy, ani wybuchowy. Choć nadal ciekawy świata to nieśmiały w swoim usposobieniu woli trzymać się bliżej znajomego niż wybiegać śmiało w poszukiwaniu niebezpieczeństw. We właściwym towarzystwie potrafi być pewniejszy siebie, ale nadal nie wyskoczy przed tłum jako lider i o wiele bardziej podoba mu się podążanie za czyimś pomysłem.
Historia:
Jajo Tęsknoty Wolności i tajemniczego samca spoza wolnych. Przekazane zostało do wychowania przez Pąk Róży.
Punkty Leczenia: 30 i 2/3
Punkty Fabuły: 19
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak ryba
– Ostry węch (zwierzyna, mniejsze pożywienie)
– Empatia
– Błyskotliwy
– Wybraniec bogów
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 4
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 3
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zdrów jak ryba
– Ostry węch (zwierzyna, mniejsze pożywienie)
– Empatia
– Błyskotliwy
– Wybraniec bogów
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 4
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 3
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– brak kary ST do kamuflażu za ciągłe łowienie ryb na brzegu
– może skonsumować ciało drapieżnika z zatrutym mięsem (demon, mantykora, ekimma i topielec) i uzupełnić tym samym pulę głodu stada o 2 jednostki pożywienia, podając link do postu na polowaniu w temacie z Głodem
– przedawkowanie chmielu nie powoduje u niego ryzyka śmierci, ale wprowadza organizm w kilkudniowy smoczy sen
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników – potem ucieka) – L24, zużyj do końca '25
– atut dla kompana: szczupły (potrzeba o 1/4 mniej pożywienia by zaspokoić głód) – uwaga, nie można łączyć z kamieniożernym – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– brak kary ST do kamuflażu za ciągłe łowienie ryb na brzegu
– może skonsumować ciało drapieżnika z zatrutym mięsem (demon, mantykora, ekimma i topielec) i uzupełnić tym samym pulę głodu stada o 2 jednostki pożywienia, podając link do postu na polowaniu w temacie z Głodem
– przedawkowanie chmielu nie powoduje u niego ryzyka śmierci, ale wprowadza organizm w kilkudniowy smoczy sen
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników – potem ucieka) – L24, zużyj do końca '25
– atut dla kompana: szczupły (potrzeba o 1/4 mniej pożywienia by zaspokoić głód) – uwaga, nie można łączyć z kamieniożernym – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 3/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
–
ZIOŁA
zioło
– mięso: 3/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
–
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne





















