A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 5| P: 2| A: 3
U: W,B,Pł,O,Kż,Śl,Skr,MP,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Zahartowany, Pechowiec, Adrenalina, Twardy jak diament, Uzdolniony
Zdobyte rany:
4x Średnia [rana magiczna: oparzenia II stopnia lewej pachwiny, piekący ból, bąble wypełnione płynem surowiczym] [Głęboka rana szarpana prawej pachwiny; zerwane ścięgno, obfite krwawienie, ból, infekcja]; [rana cięta podbrzusza, krwawienie, naruszone organy wewnętrzne, krwawienie wewnętrzne, bol]; ugryzienie w lewą pachwinę, obfite krwawienie, uszkodzone mięśnie, ból, infekcja]
2x lekka [rana magiczna: oparzenia I stopnia brzucha, piekący ból] [rana magiczna: płytkie ukłucie gardła, obfite krwawienie, trudność w oddychaniu]
Powiadomienia
Licznik słów: 69
ZAHARTOWANY :: okres rehabilitacji po nieudanym leczeniu ran trwa o tydzień krócej.
PECHOWIEC :: po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
ADRENALINA :: dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka.
Atut działa na atak hybrydowy niezależnie od użytej w nim kombinacji atrybutu i umiejętności.
TWARDY JAK DIAMENT :: stałe -1 ST do rzutów na Wytrzymałość