Stado: Słońce
Ranga: Smok → Adept → Wojownik
Wiek: 5 księżyców
Rasa: Górski x Pustynny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Kaltarel
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste / jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Zielone
Dominujący kolor smoka: Odcienie brązu
Gigantyzm (2 m)
Znaki szczególne smoka: thagomizer na końcu ogona, białe łapy
Zieje ogniem
Charakter: Jako młody smok jest trochę tchórzliwy, nie lubi konfliktów i nie lubi być samotny przez dłuższy czas. Lubi towarzystwo innych, przyjaznych stworzeń. Jak na pisklaka przystało ma w sobie duże pokłady ciekawości, chce się uczyć i eksplorować. Raczej posłuszny rodzicom aczkolwiek bywa że z kimś ucieknie w siną dal. Co z niego wyrośnie? A no to już tylko czas pokaże...
Historia: Zaraźliwy Optymizm, uzdrowiciel Słońca wybrał się parę księżyców temu daleko za tereny stad. Tam w okolicy obcych gór spotkał potężnie zbudowaną, nieco większą od siebie (ale tylko troszeczkę) samicę o imieniu Renana. Od słowa do słowa, zaczęli spotykać się w tajemnicy aż sprawy doszły do tego że oboje dali się ponieść uniesieniu i samica skończyła z młodym na głowie. Renana była jednak dobrą, doświadczoną matką więc nie miała zamiaru oddawać syna do stada Uzdrowiciela skoro na dodatek sama miała swoje. Może nie tak potężne jak Wolne Stada (no i też fakt, że stado miało koczowniczy tryb życia) ale zawsze lepsze to niż nic. Coś ... niestety coś się popsuło po drodze w jej stadzie. Inne smoki w zmowie z ludźmi zaczęły ich śledzić i wybijać, jakby tego było mało w jej stadzie wybuchła jakaś wojna domowa i wszystko zmierzało ku katastrofie. Renana nie chciała skazać syna na pewną śmierć, dlatego podjęła ryzyko – wybrała się w drogę do granic Stada Słońca. Przedzierała się w nocy przez burzę nie bez powodu, ponieważ w takich warunkach wytropienie jej było niemalże niemożliwe. Kiedy w końcu dotarli do celu samica zostawiła Torę pod drzewem, podała mu zapakowany kawał mięsa wraz z listem do ojca napisanym w smoczym języku. Oczywiście po drodze wyjaśniła synkowi co i jak ale widziała tylko niezrozumienie i strach w jego oczach, więc obiecała mu że wróci kiedyś po niego i to tylko tymczasowe. Następnie samica wysłała mentalną wiadomość do Morana
"Twój syn czeka na ciebie [tu wstawiła wygląd lokalizacji], zaopiekuj się nim. Wszystko wyjaśnione masz w liście, nie mam czasu by tłumaczyć ci tego teraz.... Żegnaj.... Moranie.
Głaskała po tym syna aż ten nie zasnął, po czym przykryła go liśćmi i odleciała.
Punkty Honoru: 3 (12)
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak Ryba;
– Silny;
– Trudny Cel;
– Czempion;
– Pierwotny Odruch;
– Nieulękły;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 2
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zdrów jak Ryba;
– Silny;
– Trudny Cel;
– Czempion;
– Pierwotny Odruch;
– Nieulękły;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 2
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
–
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
POŻYWIENIE
– mięso: 4/4
– rośliny: 3/4
– grzyby: 7/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
ostróżeczka
– mięso: 4/4
– rośliny: 3/4
– grzyby: 7/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
ostróżeczka
przedmioty fabularne



















