A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
U: B,Pł,W,MP,MO,MA,Kż,Śl,Prs: 1| L,O,Skr: 2| A: 3
Atuty: Zdrów jak Ryba, Pechowiec, Chytry Przeciwnik, Tancerz;
- IMIĘ :: Andoral.
PŁEĆ :: samica.
GATUNEK :: chimera [rekin + wąż + nietoperz].
[żarlacz rafowy czarnopłetwy + pyton birmański + wampir zwyczajny]
WYGLĄD :: matka natura połączyła trzy gatunki w iście nietypowe stworzenie. Po pierwsze, Andoral jest bardzo duża – ma długość ciała smoka wężowego, czyli aż 14 metrów. Oznacza to jednak nie tylko generalną długość i wielkość ciała, ale także dosyć znaczącą rozłożystość skrzydeł. Geny węża są najbardziej wyraźne w kształcie głowy, generalnej, w oczywisty sposób wężowej sylwetce i sile mięśni ciała, a także jego giętkości, co umożliwia zarówno podduszanie ofiar, jak i chociażby wygodne owijanie się wokół drzew – głównie pni, ale także gałęzi w przypadku tych bardziej wytrzymałych gatunków flory. Krew rekina uwydatnia się głównie w widocznych bardziej w drugiej połowie tułowia płetwach, a ze względu na konkretną odmianę tejże drapieżnej ryby – w ich czarnych końcówkach.
Ogólna budowa chimery czyni ją niezbyt dobrze przystosowaną do poruszania się po ziemi – jest to dla niej realne, ale średnio wygodne, więc jak tylko pojawia się konieczność przejścia w ruch – wybiera ona powietrze, korzystając ze skrzydeł o szponiastym nadgarstku. Szpon ten budową przypomina ten orła, lecz jest znacznie większy. Skrzydła same w sobie, używane na podłożu, umożliwiają w pewnym stopniu podparcie całej sylwetki, podobnie jak u smoka wywernowego.
Główną bronią dla tego stworzenia są w znaczącej przewadze zęby, odziedziczone zdecydowanie po wężowym przodku, aczkolwiek... Ubarwione na czarno, co musi wynikać z jakiejś osobnej mutacji. Kostny wyrostek z brody, wykrzywiony po skosie nieco do przodu jest tak naprawdę swego rodzaju bardziej wytrzymałą, stabilniejszą i w pełni sztywną płetwą, która potrafi być przydatna przy próbach taranowania, bądź po prostu przecinania gęstej roślinności przy ewentualnym locie pośród leśnych gęstwin.
Ubarwienie jest wzorzyste, w kolorystyce intensywnej żółci, chwilami bardziej wpadającej w ciemne, brązowawe granice pomarańczu i delikatniejsze beże. Ślepia, okalane ciemną, drobną łuską, są intensywnie bursztynowe.
CHARAKTER :: jest przede wszystkim bardzo ekspresyjna i przy tym także ekstremalnie terytorialna, co tworzy skrajnie niebezpieczną kombinację. Z natury jest też niczym innym, jak agresywnym drapieżnikiem, będącym przy tym na szczycie łańcucha pokarmowego, czego jest wybitnie świadoma i co przekłada się na jej generalną brawurę. Z walki zrezygnuje tylko na bardzo wyraźne polecenie smoczycy, z jaką przyszło jej się związać, lub gdy ma absolutną pewność, iż nie zdoła wygrać starcia.
Poza strefą walki nadal pozostaje wysoce czujną i nieco ekscentryczną osobowością, łączącą w sobie wężową płynność ruchów z niezwykłą dla nich także szybkością reakcji, co sprawia, iż w jednym momencie chimera leniwie kołysze się niczym liść na wietrze, by nagle, bez ostrzeżenia, wysunąć się do przodu i kłapnąć szczękami tuż przed czyimś nosem.
DATA ZDOBYCIA :: 06.01.2025 r.
POCHODZENIE :: nagroda loteryjna [dowolny kompan mechaniczny typu 1-3 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L24, zużyj do końca '25].
TYP :: 3.
INNE :: może latać.
ATRYBUTY
- Siła: 3
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1
Moc: 1
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
- Bieg: 1
Lot: 1
Pływanie: 1
Atak: 2
Obrona: 2
Skradanie: 1
Śledzenie: 1
Kamuflaż: 1
DIETA :: wszystkożerność.
DATA OSTATNIEGO KARMIENIA :: « click »
Licznik słów: 506