- Imiona : Urgumm przez długie m, czyli Urgumm hao Gelleian
Rasa : pierwotny x drzewny
Czy może być biologicznym rodzicem? : tak
Stały partner/Możliwi partnerzy : Łaknący Przyjemności – KP (olbrzymi północny x rajski; do dziedziczenia: Zręczność, Moc, Percepcja, Aparycja) – relacja przygodowa, ale ciągnie się za Urgumem już długo jak natrętny wrzód i nie zapowiada się by nabrała cech romantycznych
Dziedziczone Atrybuty : Aparycja, Zręczność, Percepcja
Wygląd (cechy szczególne) : szyja równie długa, co ogon // proste, cienkie rogi // porośnięty mchem // odstające łuski i kolce // karłowatość II stopnia
Jak widzi swoje i przygarnięte pisklęta? :- Brak preferencji co do charakteru, wyglądu i innych perypetii przy tworzeniu Karty Postaci. Fabularnie, pisklę nie będzie trzymane krótko i wręcz będzie zachęcane do eksploracji. Aczkolwiek też nie będzie trzymane samopas, młody duchem piastun będzie chciał zakorzenić swoje wartości w następnym pokoleniu.
Bardzo docenię jako gracz podobieństwo wyglądu w potomku biologicznym (szczególnie wybitnie długą szyję lub karłowatość I stopnia). Docenię też odziedziczony manieryzm wplatania "tak-tak" lub jakieś inne, małe smaczki typu palenie tytoniu jak smok.
- Urgumm na pewno będzie rodzicem nietypowym – od młodego wieku będzie promował w nich miłość do używek, wolnościowo podchodząc do ich rozwoju. Nie będzie narzucał swoich preferencji co do wyborów życiowych malców, a od siebie z zajęć domowych mógłby pokrzepić tradycję hodowania trucizn oraz spożywania ich w niepokojących ilościach. Mimo to, zadba o wszystkie nauki i z miłą chęcią będzie niańczyć swoje pisklę, niezależnie czy biologiczne, czy też nie. Zapozna z każdym kluczowym smokiem, który pomógłby we wspinaniu się po rangach stadnych. Koniec końców celowałby w relację przyjacielską, pozbawioną hierarchii rodzinnych.
Jako gracz wydaje mi się, że idzie się ze mną dogadać i zdarza mi się dość często odpisywać. Zastoju z naukami nie przewiduję, a osobiście chętnie pomogę robić buildy czy doradzę w sprawach mechanicznych. Nie oczekuję także dużej aktywności czy nie będę zły, jeśli gracz porzuci postać – do wszystkiego znajdę wytłumaczenie fabularne, które będzie na miejscu i będzie miało sens, zważywszy na tryb życia Urgumma.
Obecnie Urgumm jest na etapie odkrywania swojej zapomnianej przeszłości, więc potomkowie mają szansę załapać się na różne tradycje niezwiązane z Wolnymi Stadami oraz osobny język.
Zapraszam do kontaktu, dobijemy targu.
- Brak preferencji co do charakteru, wyglądu i innych perypetii przy tworzeniu Karty Postaci. Fabularnie, pisklę nie będzie trzymane krótko i wręcz będzie zachęcane do eksploracji. Aczkolwiek też nie będzie trzymane samopas, młody duchem piastun będzie chciał zakorzenić swoje wartości w następnym pokoleniu.
Karzeł-narkoman, czyli piastuńska bohema i jej konsekwencje
- Sokół Samnaru
- Piastun Słońca
moczymorda
- Posty: 168
- Rejestracja: 22 lut 2025, 17:26
- Stado: Słońca
- Płeć: Smród
- Wzrost: 1,01m
- Księżyce: 45
- Rasa: karłowaty (drzewny x pierwotny)
- Mistrz: Pełnia Rozkoszy
- Kompani

Karzeł-narkoman, czyli piastuńska bohema i jej konsekwencje
A: S: 1| W: 1| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 3
U: B,L,PŁ,A,O,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,Prs: 1
Atuty: Stalowy Żołądek; Boski Ulubieniec; Szczęściarz; Znawca Roślin; Znawca Terenów
Kalectwa: Karłowatość II stopnia: +2 ST do S
Licznik słów: 363
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
Chcesz dołączyć do gry?
Musisz mieć konto, aby pisać posty.
Rejestracja
Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!












