Stado: Słońca
Ranga: Smok → Adept → Czarodziej
Wiek: 26 księżyców
Rasa: Skrajny: Górski x Pustynny
Płeć: Samica
Znak Losu: Immanor
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski i grzywa
Jedna para skrzydeł błoniastych
Dwie pary łap
Kolor oczu: Czerwień
Dominujący kolor smoka: Fiolet i biel
Przeciętny wzrost – 1,7m
Znaki szczególne smoka:
- Różowe pazury
- Długa, wielokolorowa grzywa
- Długie, elfie uszy, przyozdobione w kolczyki
- Znamię u nasady ogona.
Zieje lodem
Jej ciało jest smukłe, pełne gracji, z lśniącymi odcieniami głębokiego granatu i fioletu, jakby samo niebo zdecydowało się przybrać smoczą formę. Skrzydła są jej największym atutem – przypominają obrazy galaktyk, rozświetlone delikatnymi wirami mgławic. Wygląda, jakby mogła jednym machnięciem wprowadzić noc na cały świat.
Grzywa tej damy to prawdziwy pokaz smoczego glamour – rozwiana, mieniąca się różem i fioletem, idealnie podkreślająca jej królewski wygląd. Rogi, smukłe i wygięte z wdziękiem, zdają się mówić: 'Nie tylko wyglądam dobrze, ale też wiem, że tak jest!'
Jej delikatne pazury, ozdobione subtelnymi odcieniami różu, są jednocześnie groźne i stylowe – jakby nigdy nie musiała ich używać, bo jej prezencja wystarczy, by wszystko załatwić. A ogon? Smukły, zakończony finezyjnymi detalami, wygląda jak żyjące dzieło sztuki, które mogłoby śmiało znaleźć się w smoczym muzeum.
Jej spojrzenie to mieszanka dumy i lekko rozbawionej tajemnicy – jakby wiedziała o tobie więcej, niż sam wiesz - A wszystko okalane zalotną czerwienią! Ta smoczyca to prawdziwa ikona stylu i klasy, która swoją aurą sprawia, że inne smoki mogą tylko patrzeć z zazdrością!
Charakter:
Lambadziara to prawdziwy wulkan energii w smoczej skórze – głośna, rozbawiona i wiecznie w centrum uwagi. Kiedy wchodzi na scenę (albo do jaskini), nie da się jej nie zauważyć, bo jej donośny głos rozbrzmiewa jak grzmot podczas burzy, a każda jej wypowiedź jest jak smoczy hit sezonu.
Nieogarnięta? Oj tak! Lamba potrafi zapomnieć, po co właściwie leciała na drugi koniec świata, bo po drodze zobaczyła fajną chmurę. Jej życie to ciągła improwizacja, a chaos to dla niej nie wada, tylko styl życia. Jeśli gdzieś trwa zabawa, możesz być pewien, że Lamba jest tam pierwsza!
Chociaż ma problem z dłuższym skupieniem uwagi, to jej serce jest ogromne – oddane każdemu, kto zdobędzie jej sympatię (a to akurat dość łatwe, bo Lamba ufa szybciej, niż zdążysz powiedzieć 'impreza'). Dla swoich bliskich zrobi wszystko – nawet jeśli jej 'pomoc' czasem kończy się jeszcze większym zamieszaniem.
Gdy coś jej się nie podoba, nie ma opcji, żeby to przemilczała. Powie to głośno, wyraźnie i tak, żeby wszyscy w promieniu kilku mil dokładnie zrozumieli, co jej leży na smoczym sercu. Ma w sobie jednak tyle uroku, że nawet jeśli jej głośność wyprowadzi kogoś z równowagi, to nikt długo się na nią nie gniewa – w końcu to Lamba, dusza każdej smoczej imprezy i mistrzyni chaosu w najlepszym możliwym wydaniu!"
Historia:
Lamba przyszła na świat w podróży i kilkanaście księżyców po tym gdy jej brat wyruszył na tereny Wolnych a rodzice osiedli w jednym miejscu, wyruszyła na swoją wielką przygodę! Po drodze spotkała (w swoim mniemaniu) fantastyczne smoki i z częścią z nich, przybyła na Wolne Stada!
Punkty Honoru: 3 i 1/3
Punkty Fabuły: 3
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Regeneracja;
– Pechowiec;
– Niestabilny;
– Twardy jak Diament;
– Magiczny Śpiew
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1
Moc: 5
Percepcja: 2
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 2
– ataku 3
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Regeneracja;
– Pechowiec;
– Niestabilny;
– Twardy jak Diament;
– Magiczny Śpiew
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1
Moc: 5
Percepcja: 2
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 2
– ataku 3
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy;
– może czasowo wędrować po terenach pustynnych posiadając jedynie Bieg 2 lub Wytrzymałość 3 ;
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy;
– może czasowo wędrować po terenach pustynnych posiadając jedynie Bieg 2 lub Wytrzymałość 3 ;
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 6/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
topaz, turkus, malachit, akwamaryn, 3x szafir
ZIOŁA
zioło
– mięso: 6/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
topaz, turkus, malachit, akwamaryn, 3x szafir
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne























