Stado: Mgły
Ranga: Pisklę » Adept » Wojownik
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Górsko- północny
Płeć: samiec
Znak Losu: Thahar
- Najważniejsze cechy wyglądu: (niepotrzebne usunąć*)
Sylwetka pierwotna
Łuski/Futro/Pióra
Skrzydła pierzasto-błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: czerwone
Dominujący kolor smoka: szarość
Gigantyzm: 2 m w kłębie
Znaki szczególne smoka: Grzywa przechodzi z bieli w krwistą czerwień, czerwień krwista ślepi
Zieje ogniem
Charakter: Trudny do odczytania i często wydający się bezwzględny. Mimo to, Vaelin jest lojalny wobec rodziny i przyjaciół, a jego wewnętrzny romantyzm przejawia się w skomplikowanych relacjach z innymi. W jego charakterze tkwi nieustanna walka między ambicją, a lojalnością. Niezbyt wygadany, gotowy na milczenie w każdej sytuacji i unikający przemówień. Najczęściej zechce co najwyżej wyrazić swoje uczucie, albo podsumować sytuację jednym słowem. Mimo niezbyt przyjaznego wyglądu, cechuje się empatią i wrażliwością dla kogoś kogo poznał
Historia: Jego historia dopiero się zaczyna, gdyż wykluwa się z magicznego jaja dwóch samic- Czarciego Pomiotu i Opowiastki Kuglarza.
Punkty Honoru: 4
Punkty Fabuły: 13
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie Młody;
– Pechowiec;
– Adrenalina;
– Czempion;
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 3
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 2
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie Młody;
– Pechowiec;
– Adrenalina;
– Czempion;
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 3
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 2
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy;
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy;
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 33/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
labradoryt, 2x kalcyt, diament, ametyst, agat, cytryn, topaz
ZIOŁA
zioło
– mięso: 33/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
labradoryt, 2x kalcyt, diament, ametyst, agat, cytryn, topaz
ZIOŁA
zioło
lniana sakwa, kawałek ciemnej skóry z wypalonym znakiem Mehrei























