A: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 1| P: 3| A: 1
U: B,Pł,S,W,MP,MA: 1| A,O: 2| Śl,Skr,Kż: 3
Atuty: Zwinny; Pamięć Przodka; Lekkostopy; Wybraniec Bogów;
Ten stwór zachowywał się dziwnie. Kasar czuł się coraz bardziej zirytowany. nie lubił sytuacji odmiennych od naturalnych – a ta taka była. Pierzasto-futrzaste stworzenie powinno atakować albo uciekać. To naturalne reakcje na widok drapieżnika. Tymczasem ono irytująco wisiało w powietrzu, poza jego zasięgiem. A przynajmniej poza zasięgiem jego kłów i pazurów, bowiem istniała jeszcze jedna możliwość, by dostać to stworzenie. Smok odetchnął głęboko, a jego mięśnie ucisnęły gruczoły znajdujące się przy przełyku, aby te wyprodukowały odpowiednia ilość łatwopalnego gazu. Przyglądając się uważnie przeciwniczce zgromadził ten gaz w pysku,m po czym wypościł go w stronę istoty. Poczuł ciepło, gdy gaz zajął się gorącym, złocistym płomieniem. Wąskim, niezbyt imponującym, bowiem smok do silnych nie należał. Płomień ten wycelowany był w odsłonięty z ziemi brzuch dziwnego stworzenia. kasar chciał je zmusić do jakiejś reakcji, nie podobał mu się ten bezruch. w ogóle nie lubił rzeczy, których nie rozumiał – a tu niestety było ich aż nazbyt wiele. oczywiście jeśli jego ogień spali ciało tego latającego drapieżnika, to tym lepiej! Futro i pióra powinny zająć się płomieniami znacznie łatwiej niż ogólnie niezbyt palne łuski.
Licznik słów: 180
Karta Postaci
Pamięć przodka – Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie)
Lekkostopy – Smok ma -1 do ST przy testach na podkradanie się do zwierzyny łownej.
Wybraniec bogów – Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia).