Stado: Samotnik
Ranga: Smok
Wiek: 21 księżyców
Rasa: Rajski
Płeć: Samica
Znak Losu: Nytba
- Najważniejsze cechy wyglądu:
– Łuski.
– Brak skrzydeł.
– Dwie pary łap.
– Kolor oczu: Szare, lekko wydają się wyblakłe.
– Dominujący kolor smoka: Biały.
– Niski wzrost: 1,4m.
– Znaki szczególne smoka: Zawsze nosi na sobie ciemnoniebieską maskę, zielonkawy płaszcz oraz łaciate białe odzienie.
– Zieje ogniem.
Wygląd: Prip to drobna, zgrabna samiczka, która to niemal cała pokryta jest biało-złotawym pierzem, które to równocześnie jest najbardziej wyróżniającą się rzeczą. Nie posiada żadnych bardziej zawiłych cech. Nie posiada rogów ani innych fikuśnych bajerów. Generalnie jakby opisać ją w 2 słowach, to wystarczyłoby nazwać ją po prostu najnormalniejszym smokiem. Pomimo oczywiście jej tropikalnego pochodzenia.
To co ją wyróżnia to na pewno styl! Nosi ona ciemno niebieską maskę, na której widnieją tajemnicze namalowane czerwonym barwnikiem symbolem, których znaczenie oraz pochodzenie znane są jedynie jej. Dodatkowo jej pierzaste ciało zakryte jest białym skórzanym materiałem w jasno-ciemnych plamach, na który to założony jest zielonkowaty płaszcz, który to posiada prosty kaptur. Bardzo często można ujrzeć jak nosi ona na swoich plecach różnorakie torby, gdzie na lewym udzie znajduje się skórzany pas. Na ogonie posiada ozdobne opaski w kolorze maski.
Charakter: Niesamowicie trudno zrozumieć jest to kim tak naprawdę jest Prip. Zdaje się ona kompletnie oderwana od rzeczywistości. Bardzo często po prostu mówi ona przed siebie zupełnie tak, jakby zwracała się do kogoś, kogo tam tak naprawdę nie ma. Dodatkowo odnosząc się do tego bardzo emocjonalnie. Można powiedzieć, że jest emocjonalna, jednak to stanowczo odbiega od tego jak można byłoby to rozumieć na pierwszy rzut oka. Jest ona bardzo ugruntowana i kieruje się zasadami, które są wręcz świętością. I to dosłownie. Bowiem jest ona członkiem kultu. Kultu Monolitu.
Historia: Prip przybyła mniej więcej z północnego wschodu patrząc od ziemnej strony wolnych stad. Nieznany jest dokładny powód przybycia samicy do wolnych stad, bo dla niej samej nie jest to zrozumiałe. W pewną noc rozległa się straszliwa burza, która to kompletnie zaskoczyła Prip. Deszcz lał niemiłosiernie. Ona sama stała na niemal pustej łące. Jedyną rzeczą, która mogła uchronić ją przed straszliwą pogodą było samotne drzewo. Stało ono na małym wzniesieniu. Miała już czym prędzej pobiec, aby się po prostu schować. Dwa ogony przed samym drzewem jednak gwałtownie się zatrzymała. Poczuła nagły niepokój. Nagle błyskawica z głośnym trzaskiem uderzyła w drzewo, które to momentalnie się zapaliło. Oczy samicy wpatrywały się z czystym zaszokowaniem przez maskę w spopielające się drzewo. Stała więc wryta. Momentalnie zrozumiała. To była próba! Wielki Monolit wystawił ją na próbę! Niemal zeszła ze świętej ścieżki. Niemal uległa pokusie. Deszcz... był metaforą. Mimo, że nie przyjemny tak naprawdę odzwierciedlał realia zwykłego życia. Było ciężkie, jednak trwanie w nim nadawało w tym wszystkim jakiegoś celu... Drzewo. Drzewo było jedynie iluzją. Miało ją skusić! Miało oderwać jej serce oddane bezgranicznie świętej sprawie! Teraz to widziała! Dzięki bezgranicznej miłości Monolitu może kroczyć prawą ścieżką... a może... może jednak oznaczało to coś więcej? Może oznaczało to, że nie może się tutaj zatrzymać. Musi iść. Monolit tak każe. Czuje to. Czuje jak serce bije coraz więcej. Musi iść. Musi iść. Monolit tak każe. Weźmie rzeczy na podróż. Bo musi iść. Bo Monolit tak każe.
Ruszyła w losowo wybranym kierunku. Wierząc, że gdziekolwiek się nie skieruje, trafi tam gdzie Monolit pokieruje
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 1
- ATUTY
– Wrodzony talent
– Trudny cel
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 12/4 mięsa
Kamienie: –
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry: –
Inne bonusy:
– częściowa zmiana wyglądu w odrębie rasy (smok musi pozostać rozpoznawalny) – L23, zużyj do końca '24
Zioła: –
Fabularne: –
Stan głodu:
Data ostatniego karmienia: 10.05
Musi zjeść do: 10.06
Wiek: 48
Data poprzedniej aktualizacji: 21.05
Data następnej aktualizacji: 28.05
Stan zdrowia:
R: –
Ch: –
Rehabilitacja: –
Kalectwa: –
- Ekwipunek