- IMIĘ: Urgumm » Trupi Kolec » Sokół Samnaru
STADO: Słońca
RANGA: Pisklę » Adept » Piastun
WIEK: 28 księżyców
RASA: Drzewno-pierwotny (skrajny)
PŁEĆ: Samica (transsamiec)
ZNAK LOSU: Erycal
_______________________________- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski oliwkowe
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: różowe
Karłowatość II stopnia (1,01m)
Znaki szczególne smoka: szyja równie długa, co ogon // proste, cienkie rogi // porośnięty mchem // odstające łuski i kolce // multum blizn
Zieje ogniem
_______________________________
WYGLĄD:- Wiotki samczyk, karzełek, spogląda na świat intensywnie różowymi ślepiami o kociej źrenicy. Jego wzrok jest chytry i skupiony, a ruchy – choć prędkie – zdecydowane. Widać, że jego ciało przystosowane jest do wspinania się i życia wśród drzew. O pręgowatym umaszczeniu, ciemno-zielone łuski odstają od jego cherlawego ciała i zbierają w sobie różną maść porostu. Perfekcyjnie maskują go wśród koron drzew. Jego smukłe łapy mają haczykowate, szare szpony i cztery palce jak u ptaka. Skrzydła mają jeden palec, co wspomaga wędrówki między gałęziami. Paciorkowaty kręgosłup każdą swą wypustkę kończy kolcem. Ogon za to jest bardzo cienki, pokryty kolcami z każdej strony. W skrócie, wzorowy przedstawiciel swojej rasy.
Gadzi, trójkątny łeb przyozdobiony jest kilkoma bliznami oraz długimi, cienkimi rogami. Są one proste i kościste, chropowate w dotyku jak zresztą cały Urgumm. Jego żuchwa po bokach obrasta w kilka kolców, zaś jego szyja jest równie długa, co drzewny ogon... tylko dlatego góruje nad innymi smokami.
_______________________________
CHARAKTER:- Mało ambitny samiec, który ewidentnie umie tylko gadać. Paplałby tyle, ile wlezie. Jego najlepszą umiejętnością jest ekstremalna łatwość w omijaniu krytyki i odwracanie kota ogonem. Mimo to, trudno nazwać go wkurzającym: nie należy do charakterów, co są bezrefleksyjne i zapatrzone w siebie. Zawsze doradzi i stara się być "do rany przyłóż". W skrócie, niezła z niego dusza towarzystwa. Jest bardzo prostolinijny, wręcz czarno-biały w swym myśleniu – nie chce nic ponad spokojne, stabilne życie, gdzie może mieć wszystko pod nos... ale zawsze jakimś cudem znajdzie się w centrum wydarzeń. Może to kwestia jego śmiałości, która nieustannie prowadzi go w niebezpieczne sytuacje?
_______________________________
HISTORIA:- Zabalował tak ostro z driadami, że nagle zbudził się wśród gałęzi Lasu Samnar... kompletnie nie pamiętając nic poza tym.
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Punkty Rozwoju: 11
Punkty Fabuły: 11
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Stalowy Żołądek
– Boski Ulubieniec [zwiadóki – zużyty w listopadzie]
– Szczęściarz
– Znawca Roślin
– Znawca Terenów
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 3
Moc: 3
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Stalowy Żołądek
– Boski Ulubieniec [zwiadóki – zużyty w listopadzie]
– Szczęściarz
– Znawca Roślin
– Znawca Terenów
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 3
Moc: 3
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach
– karłowatość nie daje kary do wytrzymałości;
– swobodne przemieszczanie się po drzewach;
– niepowodzenie przy zakładaniu pułapki roślinnej nie uszkadza drzewa (i nie powoduje tym samym gniewu Alaleyi) [czyste]
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– karłowatość II stopnia: +2 ST do siły, maksymalny poziom atrybutu to 4, płodność od 35 księżyca
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach
– karłowatość nie daje kary do wytrzymałości;
– swobodne przemieszczanie się po drzewach;
– niepowodzenie przy zakładaniu pułapki roślinnej nie uszkadza drzewa (i nie powoduje tym samym gniewu Alaleyi) [czyste]
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– karłowatość II stopnia: +2 ST do siły, maksymalny poziom atrybutu to 4, płodność od 35 księżyca
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 8/4 (własne)
– rośliny: 5/4 (własne); 2/4 roślin
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
nefryt, diament
ZIOŁA
własne: 10x ślaz, 5x imbir, 10x lawenda
– mięso: 8/4 (własne)
– rośliny: 5/4 (własne); 2/4 roślin
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
nefryt, diament
ZIOŁA
własne: 10x ślaz, 5x imbir, 10x lawenda
butelka wódki, fiolka moczu, butelka rumu, bukłak grzanego miodu z dodatkiem czarnego bzu






















