Stado: Mgły
Ranga: Smok » Adept » Czarodziejka
Wiek: 5 księżyców
Rasa: Pierwotny x Górski
Płeć: Samica
Znak Losu: Tarram
- Najważniejsze cechy wyglądu:
✧ Sylwetka pierwotna
✧ Łuski
✧ Skrzydła błoniaste, jedna para
✧ Dwie pary łap
✧ Kolor oczu: zielone
✧ Dominujący kolor smoka: biały i granatowy
✧ Gigantyzm [2m]
✧ Znaki szczególne smoka: Dziwne, długie, wstęgi skóry od czubka łba do kłębu.
✧ Zieje błękitnym ogniem
Wygląd:
Bogowi piękności zachciało się chyba po pijanemu tworzyć tego smoka, dodatkowo po drodze skończyła się farba. Ewidentnie zaczął malować ją od skrzydeł, gdzie ich zewnętrzna strona jest ciemna jak nocne niebo, upstrzona czarnymi wzorami oraz białymi kropkami przypominające gwiazdy. Później całemu ciału nadał biały kolor jako "bazę" i zaczął od łba, biorąc barwy głównie od ojca samicy. Nadał jej ciemną głowę, potem domieszał nieco fioletu mamy w okolicach jej ramion i wtedy zdał sobie sprawę, że zaraz skończą mu się zasoby i nie da rady pomalować jej całej na granatowo z białym ogonem jak zaplanował. Machnął więc pędzlem na jej łapach, dając jej granatowo-fioletowe "skarpetki" i "rękawiczki" z gwiazdami, pasy na krawędzi skrzydeł po wewnętrznej stronie a resztkę ciemnej farby nałożył nawet na nie całą długość jej ogona. Zostało mu za to dużo białego barwnika, więc użył je do pary zakrzywionych do przodu rogów, piegów, lekkich wzorków na ogonie, kolców i pazurów. Do łba przyszedł mu śmieszny pomysł, żeby dać jej coś co wygląda z daleka jak włosy ale nimi nie jest. Od nasady jej głowy do kłębu, wzdłuż kręgosłupa wyrastają dziwne pasy skóry. Mają rozmaite długości (są bardzo krótkie na początku życia smoczycy ale później będą rosnąć), są elastyczne i nieco rozciągliwe, pokryte bardzo drobnymi łuseczkami. Żeby jednak nie robić jej wyłącznie biało-granatowej, zaczerpnął jeszcze trochę koloru łusek od mamy samicy i nadał ich kolor tej dziwnej skórze oraz użył ich jako akcentach na wzorach skrzydeł. Na koniec bogini magii obudziła w niej źródło a te, kiedy tylko będzie przez samicę używane, powodować będzie iż dziwne "skórzaste włosy" będą unosić się pod wpływem maddary, niczym wodorosty falujące w wodzie. Zanim wysłali ją na ten ziemski padok nędzy i cierpienia, bóg piękna dodał na jej pysku i szyi kilka drobnych, białych kropek przez co wrażenie nocnego nieba jest jeszcze większe.

Charakter:
Co można powiedzieć o pisklaku....który w zasadzie nie odbiega charakterem od innych gówniarzy? Jest ciekawska oraz ambitna, chłonie wiedzę jak gąbka. Brakuje jej trochę cierpliwości, szczególnie jeśli chodzi o ciągnące się – według niej – w nieskończoność – nauki. Potrafi być zazdrosna o przedmioty, smoki, relacje i pewnie jeszcze coś z czego nie zdaje sobie sprawy. Goni za niezależnością.... a co z niej tak ostatecznie wyrośnie to dopiero się okaże.
Historia:
Ołtarz Wyniesionych i Sięgający do Nieba mają jeszcze jedno jajo w swoim legowisku, które pewnego dnia postanowiło pęknąć i wypluć z siebie (ostatniego?) najmłodszego członka ich rodziny. Jej historia dopiero jest pisana.
Punkty Honoru: 2
Punkty Fabuły: 6
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak Ryba;
– Magiczna;
– Niestabilny;
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 2
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 2
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zdrów jak Ryba;
– Magiczna;
– Niestabilny;
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 2
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 2
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej
– gigantyzm nie powoduje kalectwa
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel)
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej
– gigantyzm nie powoduje kalectwa
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel)
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 35/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
–
ZIOŁA
zioło
– mięso: 35/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
–
ZIOŁA
zioło
srebrna moneta

























