Imiona: Daleka Łuska
Rasa: Rajski x Wiwerna
Czy może być biologicznym rodzicem? Tak
Stały partner/Możliwi partnerzy: Prawie każdy
Dziedziczone Atrybuty: Moc
Wygląd (cechy szczególne): Pierzasty grzebień na głowie, wzorowanie się na prawdziwych ptakach, karłowatość
Jak widzi swoje i przygarnięte pisklęta? Bywa surowa, acz nie jest nieobecna i zimna. Dzieci mogą poczuć, że faktycznie by je kochała. Nie zatrzymuje piskląt przed poznawaniem świata, acz często ostrzega i mówi, co może je gdzie spotkać. Wychowywałaby je w duchu wierności Stadu, zaznaczając że ona sama pochodzi z daleka; jeśliby chciały, mogłyby z nią tam wrócić kiedy uzna że jej pobyt na Wolnych się skończył. Jeśli po prostu ktoś chciałby pisklęta, to zależnie od drugiej osoby albo chciałaby być jakkolwiek obecna w ich życiu, albo całościowo nie ingerowałaby w ich życie. Tu nie zamierza się narzucać.
Coś od siebie: Uważam że całkiem nieźle mógłbym wprowadzać nowych graczy, choć start trudny (mało atrybutów na start), no i zawsze mogę posłużyć za dawcę genów, żeby nie uciekać się do rodzica zza bariery tylko mieć powiązanie z inną, istniejącą postacią. Dobrze byłoby się mnie jednak zapytać o zdanie.
Dalekie dzieci
Tylko biologiczne
- Daleka Łuska
- Adept Ziemi
Angwy smol uwu mommy
- Posty: 203
- Rejestracja: 16 lut 2025, 18:48
- Stado: Ziemi
- Płeć: Samica
- Wzrost: 1,30
- Księżyce: 75
- Rasa: Wiwernowa x Rajska
- Opiekun: Ona sama

Dalekie dzieci
A: S: 3| W: 2| Z: 1| M: 4| P: 1| A: 1
U: W,B,Pł,L,O,Kż,Śl,Skr,MP,Prs: 1| MA: 2| A,MO: 3
Atuty: Zahartowany, Wrodzony talent, Szczęściarz, Zaklinacz, Utalentowany, Pierwotny odruch
Kalectwa: +2ST do W, +1ST do S [karłowatość I stopnia]
Licznik słów: 181
| Link: | |
| BBcode: | |
| Ukryj linki do postu |
Jeżeli moja narracja/dialog sprawi ci dyskomfort w naszej fabule, daj mi znać na pw
Zahartowany: okres rehabilitacji po nieudanym leczeniu ran oraz rekonwalescencji po nieudanym leczeniu chorób trwa o tydzień krócej
Szczęściarz: 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie
Zaklinacz: stałe -1 ST do rzutów na obronę magiczną
Pierwotny odruch: raz na walkę -2 ST do obrony
Zahartowany: okres rehabilitacji po nieudanym leczeniu ran oraz rekonwalescencji po nieudanym leczeniu chorób trwa o tydzień krócej
Szczęściarz: 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie
Zaklinacz: stałe -1 ST do rzutów na obronę magiczną
Pierwotny odruch: raz na walkę -2 ST do obrony
Chcesz dołączyć do gry?
Musisz mieć konto, aby pisać posty.
Rejestracja
Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!












