[Anisim Bishrrvoka]
Stado: Samotnik → Mgieł
Ranga: pisklę
Wiek: 5 księżyców
Rasa: górski x wyvernowy
wąż po dziadkach
Płeć: samiec
Znak Losu: Lahae
- Najważniejsze cechy wyglądu:
wywernowa
łuski
skrzydła błoniaste, dwie pary
jedna para łap
kolor oczu: czarne białka, czerwona tęczówka
dominujący kolor smoka: odcienie brązu
gigantyzm (2m)
znaki szczególne smoka: kryształ na środku łba, łudząco przypominający trzecie ślepie, charakterystyczne zakończenie ogona.
zieje ogniem
Niezwykle potężny samiec o twardej łusce. Niektórzy rzekliby, że jak taka paskuda może nosić w sobie „szlacheckie”, „boskie” geny. Wężowy pysk o nienaturalnie długim, rozdwojonym jęzorze, cienkim niczym nitka u rozwidlenia. Puste ślepia pozbawione wyrazu, które choć bezdenne, pozwalają ofierze poczuć ich ciężar.
Rosły, wręcz gigantyczny, o subtelnie wydłużonym cielsku. Przyodziany przez matkę naturę dwoma parami skrzydeł.
Wyjątkowo długi ogon, zakończony ostrym jak brzytwa końcem o złotej barwie.
Bogato przyodziany w rogi i kolce, które jako pierwsze rzucają się w ślepia przeciwników.
Środek łba uzupełniony kryształem łudząco przypominającym trzecie oko.
Charakter:
pisklęcy
Hyekeno przeszkolony przez przybranego brata jest niezwykle silnym i ugodowym rozmówcą. Mimo naprawdę młodego wieku, nierzadko to on był prowadzącym wszelkiego rodzaju ugody pomiędzy obcymi, a jego grupą. Cieszy się szeroko rozwiniętą wiedzą na wiele istotnych tematów.
Zawsze subtelnie się uśmiecha, nie ważne z kim ma przyjemność konwersacji.
Nie jest natrętny, ani też ciekawski. Stara się nie sprawiać kłopotów, będąc nadwyraz wdzięczny za wszystko co jest mu oferowane. Bywa niezwykle skromny jak na historię, z której się wywodzi.
Wydaje się nie rozumieć istoty bogów Wolnych Stad, choć otwarcie szanuje ich rządy.
Historia:
Anisim [Dictoris] Bishrrvoka
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Stalowy Żołądek;
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Stalowy Żołądek;
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– możliwe kryształy na ciele
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
– możliwość snu podczas lotu
– brak przednich łap nie powoduje kalectwa
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– możliwe kryształy na ciele
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
– możliwość snu podczas lotu
– brak przednich łap nie powoduje kalectwa
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne




















