Imię
Ceraje
Stado
Ziemia
Ranga
Smok
Wiek
1 księżyc
Rasa
Skrajny (górski x wężowy)Do dziedziczenia po dziadkach: północny
Płeć
samiec
Znak Losu
KammanordetaleSylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: zielone
Dominujący kolor: Czarny
Przeciętny wzrost (1,6 m)
Smugi na błonach przypominające błyskawice, błękitne kolce na grzbiecie
Zieje ogniem
━ wygląd
Jego ciało pokrywają gęste, twarde łuski w odcieniach czerni i ciemnego grafitu, które błyszczą w świetle jak obsydian. Wzdłuż jego grzbietu, karku i ogona wyrastają ostre, błękitne kolce przypominające ostro zakończone kryształy które wydają się lekko jarzyć. Skrzydła są szerokie i potężne, o błonach w kolorze głębokiego kobaltu, poprzecinane jaśniejszymi smugami przypominającymi błyskawice. Spód ciała, od pyska aż do połowy ogona, pokrywa jaśniejsza łuska w barwie srebrzystej bieli, tworząc kontrast z ciemnym grzbietem. Głowa smoka jest wąska i wydłużona, o wyraźnie zaznaczonych kościach policzkowych i długich, czarnych rogach zakrzywionych lekko ku tyłowi. Oczy ma intensywnie zielone, chłodne jak lód, o przenikliwym spojrzeniu. Ogon długi i elastyczny kończy się wachlarzem błękitnych niemal kryształowych kolców nadając mu drapieżny, majestatyczny wygląd. ━ charakter
Mimo iż dopiero się urodził to już pokazuje cechy stoickie. Nie pakuje się w niepotrzebne problemy a jak już się w jakiś znajdzie zawsze wybiera spokojne podejście by z kłopotów wyjść. Zawsze staje murem za swoją rodziną i za jej honorem. ━ historia
Urodził się Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne


















