OSTATNI POST Z POPRZEDNIEJ STRONY:
Z lekkim poślizgiem ale paczka informacji!Zanim przejdziemy do ogłoszeń, przypominamy, że jeśli zmienialiście atuty lub jeśli działanie mechaniczne atutu zostało zmienione w czasie czerwcowych zmian, należy zaktualizować swój podpis!
1. Kompani-drapieżniki dostali śledzenie jeśli wcześniej go nie mieli. Tak samo samo jednorożce dostały MP jeśli go wcześniej nie miały.
Jeśli ktoś wcześniej płacił za naukę kompanów, nie będzie to rekompensowane jeśli kupno odbyło się przed 18 maja.
Należy odpowiednio zmienić umiejętności kompanów w podpisie!
2. Jeśli ktoś miał atrybuty 4 4 4, może przenieść jeden punkt z atrybutu na 4 do drugiego by mieć atrybut na 5. Jest to jedyny taki wyjątek przy ponownym rozdawaniu PA i PU.
3. Zwrócenie nagród użytych przed resetem:
Jeśli w przeciągu dwóch tygodni wyprzedzających datę aktualizacji (czyli od 18 maja włącznie) ktoś obniżył atrybut/umiejętność po to by podwyższyć inny (czyli chciał zamienić ich wartość) może otrzymać zwrot nagrody/punktów profesji/kamieni.
To samo się dotyczy zakupu śledzenia dla kompanów-drapieżników i MP dla jednorożców.
Przykład: Smok A miał siłę 5 i moc 4. 24 maja obniżył siłę na 4 i podwyższył moc na 5 z pomocą 8 PH. Teraz może uzyskać zwrot tych PH.
Należy użyć tego schematu w statystykach:
Kod: Zaznacz cały
[b]Link do postu z wymianą nagrody/punktów:[/b]
[B]Nagroda, która ma być zwrócona:[/b]2.12 Dwa miesiące nieaktywności bez zgłoszonej nieobecności oznacza automatyczną śmierć postaci. Za nieaktywność uważa się brak jakiegokolwiek postu napisanego z perspektywy postaci.
Na:
2.12 Sześć tygodni nieaktywności bez zgłoszonej nieobecności oznacza automatyczną śmierć postaci. Za nieaktywność uważa się brak jakiegokolwiek postu napisanego z perspektywy postaci. W przypadku powrotu z zgłoszonej nieobecności dłuższej niż sześć tygodni, użytkownik ma tydzień na napisanie posta/zgłoszenie nowej nieobecności.
5. Dodano:
W temacie z rangami.Smoki nie mogą zmienić rangi bez fabularnego poinformowania o tym swojego przywódcy lub zastępcy!
Ceremonia nie jest potrzebna ze względu na to, że postaci nie przysługuje zmiana imienia z powodu przerangowania.
6. Został edytowany punkt 9 w zasadach NPC:
9. NPC mogą brać udział w eventach i wydarzeniach prowadzonych przez MFów oraz sami być startem takich wydarzeń. Za udzial w zdarzeniach wywołanych przez NPC, można dostać nagrody w postaci punktow rangowych.
7. Przechodząc teraz do czegoś większego...
Na Wolnych Stadach zostały dwa Odbicia Katamu, oba znajdujące się w Ziemi. Reszta zmieniła się w srebrną kałużę, a Odbicie Strażnika opuściło Wolne Stada w poszukiwaniu lepszego życia.
Katamu zebrał wystarczająco wiele resztek by znów otworzyć Lustro.
Od teraz również rangi nie-walczące mogą walczyć ze swoim odbiciem, ale... konstrukty wydają się być odrobinę inne niż wcześniej.
Odbicia, które pozostały przy życiu (Sekcja Zwłok, Światokrążca), zostają "przekwalifikowane" jako NPC Ziemi, czyli Ziemia w tym momencie ma 3/3 NPC.
Niedługo dostaną własne KP w temacie z NPC Stada Ziemi, a wraz z nimi będą zawarte ogólne zasady działania odbić.
Poza prywatnymi zasadami odbić obowiązują je ogólne zasady NPC.
Nie obowiązują ich punkty:
– punkt 1 o nie posiadaniu własnego konta
– punkt 10 o potomstwie (są bezpłodne)
– punkt 13 o gromadzeniu bogactw, aczkolwiek nie mogą polować.
Dodatkowo:
– Odbicie Sekcji nie zajmuje miejsca na uzdro, ze względu na to, że posty musi pisać ten sam gracz. Jeśli Oryginał się przeranguje Odbicie będzie wliczane do limitu.
– Odmłodzenia/postarzenia działają równocześnie na Odbicia i Oryginały (nawet jeśli Oryginał opuścił SWS).
– Zgłoszenie nieobecności oznacza brak aktywności Oryginału i Odbicia ale nieobecność w żaden sposób nie chroni przed "roztopieniem się" przez nieaktywność (minimum jeden post na 3 tygodnie).
– Nie mogą uzyskać żadnych bonusów, które nie są fizycznymi przedmiotami w grze.














