Stado: Mgły
Ranga: Pisklę » Adept » Łowca » Zastępca
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Górski x wężowy
Płeć: Samiec
Znak Losu: Erycal
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski/Pióra
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Niebieskie
Dominujący kolory smoka: Granat
Przeciętny wzrost: 1,7m
Znaki szczególne smoka: Rogi zakrzywione do tyłu, błoniasty grzebień wzdłuż linii kręgosłupa, kocie oczy, pionowa błona na końcu ogona służąca za ster
Zieje Lodem
Charakter: Będąc młodym pisklęciem, przed Vinrarem życiowe doświadczenia kształtujące charakter jeszcze dopiero przed nim, choć już teraz widać że jest posłuszny i chętnie czerpie od otaczających go autorytetów. Silnie przywiązuje się do tych z którymi tworzy wspólnotę i jest dla nich pełen zaufania. Chce dowieść swojej wartości swojemu stadzie i krewnym. Nie jest zbyt głośnym osobnikiem wolącym skupić się na powierzonych mu zadaniach i obowiązkach.
Historia: Syn Wrót Dziejów i Gwiaździstego Nieba, odziedziczył po Matce jej percepcję, a po Ojcu siłę.
Punkty Zwierzyny: 4 i 1/3
Punkty Fabuły: 2
- ATUTY
– Ostry Węch;
– Pamięć Przodka;
– Lekkostopy;
– [grupa czwarta];
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 4
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 3
Śledzenie 1
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 32/4 mięsa, 0/4 roślin;
Pożywienie własne: 1/4 mięsa, 1/4 roślin;
Kamienie: diament, topaz, granat, ametyst
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry: –
– chroniący przed atakiem magicznym,
– chroniący przed atakiem fizycznym
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką)* – użyj do końca '24
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie)* – użyj do końca '24
– 2 poziom umiejętności lokomocyjnej (nawet jeśli startujemy od zera) – L23, zużyj do końca '24*
– możliwość odmłodzenia lub postarzenia o maks 6 księżyców (wlicza się w limit odmłodzeń raz na 2 miesiące) – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: 2x srebrna moneta, jajo hydry
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek