Ogłoszenia

Tutaj publikowane są ogłoszenia, komunikaty, a także nowości itp.
.

ODPOWIEDZ
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »

OSTATNI POST Z POPRZEDNIEJ STRONY:

Do puli miejsc na multikonta wracają dwa konta do Ziemi! Z braku długiego zainteresowania Słońcem, na prośbę Spóźnionego Debiutu zgodziliśmy się oddać mu to jedno miejsce, na które nikt się przez tyle czasu nie zgłosił.

W przypadku zainteresowania jednym z wolnych miejsc do Ziemi, prosimy o wysłanie na PW konta Administratora krótkie podanie:

Kod: Zaznacz cały

[b]Dlaczego chcesz mieć dwa konta akurat w Ziemi?[/b]
Odpowiedź

[b]Ile masz obecnie postaci na forum i czy któraś jest na nieobecności?[/b]
Odpowiedź

[b]Jaka jest twoja obecna ranga w Ziemi i planowana na drugim koncie?[/b]
Odpowiedź

[b]Będzie to pisklę tu urodzone czy przybysz z zewnątrz?[/b]
Odpowiedź

[b]Dlaczego nie wybierzesz Słońca lub Mgieł?[/b]
Odpowiedź
Więcej informacji na temat testów znajdziecie tutaj.

Licznik słów: 114
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Ze względu na pewne nieporozumienia, dodano do polowań kwestię polowań na powierzchni morza:
A co z polowaniem na powierzchni morza?
Można na polowaniu poszukiwać zwierzyny czy drapieżników poprzez pływanie na powierzchni, ale żeby upolować zwierzynę trzeba już nurkować (czyli mieć skrzela lub spełniać na głębiny wymagania). W ten sposób nie można natomiast znaleźć mniejszego pożywienia, roślin, ziół i kamieni szlachetnych.
klik

Licznik słów: 61
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Obrazek
.
W ramach tegorocznego Halloween, niektórych może zainteresować sposobność odzyskania wspomnienia z poprzedniego wcielenia! Więcej informacji w Szeptach Lahae.

Dodatkowo, przez następny tydzień można spodziewać się naborów na specjalne misje zwiadowcze prowadzone przez Chałkę. To też jedyny czas, gdy można natknąć się na tajemniczego Lupicora...
.
Więcej informacji na Discordzie!

Na polowaniach zauważono też duże, pomarańczowe rośliny. Są całkiem ciężkie, a do tego sycące. Do 14 listopada w lasach i równinach można znaleźć dynienie da się ich szukać. Każda daje 4/4 pożywienia, szczęśliwcy mogą znaleźć nawet kilka sztuk na raz! Ale uwaga, zdarza się, że pilnują ich wyjątkowo złośliwe latawce.

za obrazek serdecznie dziękujemy Urzarce! ♥

Licznik słów: 106
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Wprowadzamy dwie zmiany w kompanach:
– kompani typu 2 zawsze mają 7 PA do rozdania;
– kompani typu 1 mogą podbić Aparycję do poziomu 2 (bez względu na ich poziom Percepcji).

Dodatkowo, wszyscy kompani typu 2, którzy nie rozwinęli jeszcze atrybutów do maksymalnych wartości, a otrzymywali na start mniej niż 7 PA, dostają właśnie ten brakujący punkt do rozdania. Wystarczy złożyć raport ze Szkolenia kompana, za źródło podając to ogłoszenie.

Licznik słów: 70
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
W związku z poprzednią aktualizacją:
– ptaki typu 2 mają 7 PA do rozdania i to właściciel wybiera, czy nadwyżkowy punkt idzie w Percepcję czy coś innego.
– ptaki typu 1 mają 6 PA do rozdania +bonusową Percepcję.

Licznik słów: 38
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Hiena zrezygnowała ze stanowiska Administratora ze względów prywatnych. Dziękujemy jej za cały dotychczasowy wkład i współpracę ♥.

Licznik słów: 17
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
1. Gigantym nie jest od dziś dziedziczny, tj. każdy smok może się z nim urodzić, tak samo jak z karłowatością. W związku z tą zmianą, smoki poniżej 20ks mogą sobie dopisać na życzenie gigantyzm.
(Wystarczy napisać o tym w powiadomieniach stada i dodać link do tego ogłoszenia).

2. Za każdy dodatkowy punkt pożywienia (ponad 4/4), smok musi dołożyć o 2/4 więcej pożywienia do puli głodu, aby uzyskać bonus za nadwyżkę. Wliczamy w to gigantyzm i innego rodzaju mutacje, jak np. dodatkowa para skrzydeł czy łap. Jest to nadwyżka kumulacyjna.

3. Atut piastuna "Znawca roślin" zyskuje dodatkowy efekt: smok ma zwiększony limit własnych ziół w KP o 30 (więc może mieć ich łącznie 60).

4. Wymóg "– nie otrzymuje się PH, jeśli wygrało się pojedynek z wyzwanym przez siebie smokiem o niższej randze (nie obowiązuje, jeżeli walczyły smoki o równych rangach lub jeżeli to ten o niższej randze wyzwał silniejszego przeciwnika)" na Punkt Honoru został usunięty.

5. Punkt 1.22 regulaminu został edytowany i rozszerzony:
1.22 Podczas formatowania tekstu w treści fabularnej postu niedozwolone jest: zmniejszanie i zwiększanie czcionki (dozwolone pojedyncze słowa), używanie zbyt jaskrawego/ciemnego koloru oraz emotikon. Dialogi powinny być rozpoczynane od myślników, pauz albo tyld.
Do tej pory na dorlanie mieliśmy emotikony i były one po prostu zakazane w postach fabularnych. Tutaj celowo nie mamy wbudowanych emotikon, ale niektórzy wysyłali je w formie tekstowej. Uważamy to za burzenie klimatu, a więc przywracamy ten punkt.

Licznik słów: 234
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Zapomniało się w poprzedniej aktualce:

Nerfimy trochę kanibalizm. Doszliśmy do wniosku, że PK nie powinno dawać smokowi większą ilość kości w akcji, niż sam ją posiada. Dlatego...
  • Co się dzieje przy utracie kontroli z opcji 2?
    Dzika maddara kanibala podejmuje czyny za swego właściciela lub, jeśli smok jest lepszym wojownikiem niż magiem, zmusza go do podjęcia ataku. Atak ma na celu zdobycie pożywienia, dlatego najczęściej przybiera on formę amputacji kończyny wybranej losowo ofiary (także samego kanibala), bądź inną ranę krytyczną zadaną z automatyczną liczbą sukcesów równą maksymalnej liczbie jego kostek do walki (S+A lub M+MA) +1.
Wcześniej była to automatyczna liczba 9 sukcesów, więc smok z atrybutami i umiejętnościami na 1, ale mający PK, mógł uderzyć mocniej niż pozwalała na to jego liczba kości.

Licznik słów: 124
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Administrator pisze:
Zaświaty i reinkarnacja

Po śmierci ze smoczą duszą może stać się kilka rzeczy, ale najczęstszym scenariuszem jest proces reinkarnacji lub znalezienie się w zaświatach.

Zaświaty
Czasem zwane są też stanem pomiędzy życiem, a śmiercią, bowiem dusze smoków znajdują się tam w oczekiwaniu na swoje dalsze losy. Zmarli mogą spoglądać na ziemię i śmiertelnych tak, jakby widzieli ich z lotu (smoka). Maleńkie i odległe, wiecznie w ruchu, niewidoczne dla żywych.

Jedyne co znajduje się w tym świecie to inne smoki i ich myśli. Może to prowadzić do pięknych spotkań między bliskimi po księżycach rozłąki, albo uwięzić we własnych wspomnieniach i poczuciu winy. Nie ma tu innych istot poza smokami, co często jest powodem smutku smoków związanych z kompanami albo przyjaźniących się z innymi rasami rozumnymi.

Wiadome jest, że niektóre duszę idą gdzieś indziej, oddalając się od życia na ziemi. Czy znajdują się wtedy bliżej Bogów? Doskonałości? Nieba? Nie wiadomo. Dzieję się to bardzo rzadko, a kontakt z tymi duszami się urywa. Najczęściej ma to miejsce u tych, którzy spędzili w Zaświatach bardzo długi czas i porzucili przywiązanie do swojej ziemskiej formy. "Żyjąc każdym z swych żyć na raz. Odczuwając w sposób odmienny od śmiertelnego rozumowania."

Reinkarnacja
Znacznie częściej dzieje się tak, że smoki wracają na ziemię dzięki reinkarnacji. Przez postronne dusze, jak i samego zainteresowanego, jest określane jako "odczucie spadania". Większość dusz prędzej czy później wraca do Cyklu Reinkarnacji. Niektórzy nigdy nie stawiają łapy w Zaświatach i od razu lądują w nowym ciele, inni czekają w nich dziesiątki księżyców.

Wracając do nowego ciała na ziemi, nie zachowuje się żadnych wspomnień z poprzedniego życia. Nie znaczy jednak, że one "znikają". Czasami takie smoki miewają uczucie déjà vu,. Mają wrażenie, że coś już się kiedyś wydarzyło lub spotkały daną osobę. Zdarza się u nich co raz częstsze sny z przebitkami dawnych żyć, nawet jeśli nie pamiętają ich po przebudzeniu.

Przywoływanie duchów
Czasami zdarza się, że duchy zmarłych pojawiają się na chwilę w świecie żywych. Można z nimi rozmawiać i je zobaczyć, ale nie dotknąć. Dla graczy takie coś jest możliwe tylko po zdobyciu odpowiedniej nagrody z loterii lub inną drogą (np. poprzez boską przysługę). Spotykanie duchów jest niezwykle rzadkie w smoczej kulturze.

Osoby, których postacie znajdowały się w Zaświatach, prosimy dostosować się do powyższego opisu (który i tak jest bardzo elastyczny).
  • Jeżeli postacie się zreinkarnowały:
    Poprzednie postacie mogą zostać przywołane! W tym czasie wasza żywa postać (reinkarnacja) musi zapaść w głęboki sen. Nie obudzi się, dopóki część duszy jest "na wierzchu". Nie oznacza to jednak, że nie można prowadzić fabuł równoległych do tej z przywołaniem lub polować – z perspektywy fabularnej rozmowa z duchem trwa wystarczająco krótko, aby nie musieć paraliżować tym rozgrywki danej osoby.

    Dla przywołanej postaci:
    – ma poczucie jakby obudziła się z głębokiego snu;
    – nie miała żadnego kontaktu z innymi zmarłymi, ani nie ma pojęcia co się dzieje u żywych;
    – ostatnie co pamięta, to uczucie "spadania".
viewtopic.php?p=604468#p604468

Licznik słów: 482
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
—> kontynuacja tego ogłoszenia
2. Za każdy dodatkowy punkt pożywienia (ponad 4/4), smok musi dołożyć o 2/4 więcej pożywienia do puli głodu, aby uzyskać bonus za nadwyżkę. Wliczamy w to gigantyzm i innego rodzaju mutacje, jak np. dodatkowa para skrzydeł czy łap. Jest to nadwyżka kumulacyjna. Atut Pełnego brzucha oraz odpowiednia nagroda z loterii usuwają ten wymóg, pozwalając wpłacać zwyczajową ilość pożywienia na bonus.
Zgubiło nam się podczas obrad przy Cerberowym stole!

Licznik słów: 72
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Po przeprowadzeniu kilkumiesięcznych testów, zdecydowaliśmy się oficjalnie wprowadzić mechanikę multikont w tym samym stadzie! Więcej możecie poczytać tutaj!

Licznik słów: 18
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Z dniem dzisiejszym przechodzimy na zautomatyzowany (prawie w pełni) system wieku, korzystając z arkusza Google.

Skąd ta zmiana?
Zauważyliśmy, że nierzadko pojawiały się błędy (głównie z odliczeniem nieobecności), które znacznie trudniej jest korygować na silniku forum. Dodatkowo, taka zmiana zmniejsza ilość obowiązków dla Opiekunów Stadnych, niezbyt wpływając na ich wypłaty w żetonach.

Dlaczego data założenia się nie zgadza?
Na potrzeby formuły, datę założenia przyjmujemy jako pierwszą środę po złożeniu Karty Postaci. Z tego powodu niektórym wiek mógł się "cofnąć", chociaż innym postaciom mógł się on zmienić ze względu na błędy Moderatorskie.

Jak teraz poprosić o odjęcie wieku z nieobecności?
Moderator (Modzia) zrobi to za was, ale jakby się coś nie zgadzało – uderzajcie do Chałki ;)

Mój wiek na arkuszu się nie zgadza!
Zgłoś się do Chałki.

[Stan Wieku]
(to jest przycisk)

Licznik słów: 134
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Od dzisiaj ostatnie użycie Błysku przyszłości nie musi być zanotowane w podpisie, ta informacja będzie znajdować się w KP. Mistrzowie Gry będą je zgłaszać w Powiadomieniach stada, zaś zapis wygląda tak:
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 2
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 0
Błysk przyszłości 1 (12 stycznia 2023)

Licznik słów: 58
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Przedstawiamy aktualizację mechaniki walki, a konkretnie obrony!

W gronie developerów i Administratorów doszliśmy do wniosku, że po ostatnich zmianach w walce, Twardy Blok stał się koniecznym elementem obrony, zabijając uniki czy gamę tworów magicznych. Po długich, niemalże półrocznych dyskusjach, przedstawiamy efekt tej pracy!

Liczymy, że ubarwi to nieco taktykę walk naszych smoków. Wartości będą dostosowywane, jeżeli okaże się, że coś wymaga poprawek. Twardy blok został dodatkowo znerfiony, tj. nie może zadać już rany ciężkiej.

Uwaga! Trwające walki, tj. założone przed tą Aktualizacją, bazują na starym systemie. Te założone po aktualizacji, obowiązują nowe zasady.

Obrona i jej rodzaje

Działania obronne dzielą się na trzy kategorie: Zwykłą, Twardy Blok i Postawę Defensywną. Każda z nich może spowodować inny efekt w mechanice.

Uzyskanie Okazji, czyli dobrze wykonana Zwykła Obrona
Kiedy smok się wystarczająco dobrze obroni, może stworzyć sobie Okazję do ataku. Z założenia każda obrona, która nie jest Twardym Blokiem, może stworzyć Okazję, aby uzyskać drobną przewagę w następnym ruchu postaci. Okazji nie można uzyskać broniąc się przy użyciu Błysku przyszłości, run lub innych bonusów podobnego działania.
.
Jest to pasywny bonus obrony! Specjalne opisy nie są potrzebne.
  • -1 ST do następnej akcji – 2 sukcesy przewagi
    -2 ST do następnej akcji – 4 i więcej sukcesów przewagi
Najważniejsze rodzaje takiej obrony:
– uniki,
– unieruchomienia,
– zneutralizowanie tworu czarodzieja.

Uwaga! Bonus jest nieprzechodni! Oznacza to, że jeżeli w następnym ruchu smok użyje Błysku przyszłości, runy lub innego przedmiotu o podobnym działaniu, bonus przepada.

Twardy Blok
Stosując odpowiednią strategię, nawet z pozycji defensywnej da się stworzyć zagrożenie. Wszystkie tego typu akcje nazywa się w uproszczeniu Twardym Blokiem. Jedyny wymóg jaki trzeba na niego spełniać (poza posiadaniem umiejętności obrony/magii obrony), to odpowiedni opis i sytuacja w jakiej znajdują się walczący. Twardego Bloku nie da się wzmocnić runami ani Błyskiem Przyszłości. Nie można go też wykonać na odległość, tj. trzeba stać blisko przeciwnika, aby go wykonać.

W praktyce oznacza to, że znacząca przewaga smoka wykonującego obronę może doprowadzić do zadania atakującemu obrażeń. Jeżeli sukcesy smoka atakującego i broniącego Twardym Blokiem się zrównają, żadna ze stron nie otrzymuje ran. Jeśli atakujący ma przewagę, ma miejsce zwyczajna obrona, a smok mający mniej sukcesów otrzymuje stosowne obrażenia.
  • rana lekka – 2 sukcesy przewagi
    rana średnia – 4 i więcej sukcesów przewagi
Najważniejsze rodzaje takiej obrony:
bezpośredni kontakt ciała przeciwnika z czymś krzywdzącym, przykładowo:
  • – bloki i zbicia
    – twarde bariery
    – uderzenia o ziemię
Uwaga! Nie da się wykorzystać tworu czarodzieja przeciwko niemu!
     Nie można wykonać Twardego Bloku z pomocą Zręczności!

Jak odróżnić Twardy Blok od Zwykłej Obrony?
Większość czynności jest standardowo przypisana do którejś z kategorii obron, jednakże wszystko zależy od opisu i/lub wykorzystanego do obrony atrybutu!
.
Przykładowo, wojownik przewracający przeciwnika, może się skupić na mocnym uderzeniu nim o ziemię albo unieruchomieniu własnym ciałem.

Obrona przed magią/zionięciem:
– zwyczajowo przewrócenia, pchnięcia itp. to Twardy Blok;
– unik to zawsze potencjalne uzyskanie Okazji;
– twór magiczny vs. twór magiczny (np. orzeł chwyta w szpony węża) to potencjalne uzyskanie Okazji;
– bariery (np. zasłaniająca przed ognistym pociskiem) to potencjalne uzyskanie Okazji;
– uderzenie w pysk to kontratak.

Obrona przez atakiem fizycznym:
– bariery magiczne mogące zranić (np. kamienna ściana na drodze przeciwnika) to Twardy Blok;
– obrony polegające na wykorzystaniu siły napastnika (wykręcanie, dobicie do ziemi itp.) to Twardy Blok;
– inne bariery (np. gruba warstwa wełny w której ugrzęzną szpony przeciwnika) to potencjalne uzyskanie Okazji;
– unik to potencjalne uzyskanie Okazji;
– obrony polegające na zatrzymaniu ataku (np. zatrzymanie łapy w miejscu) to potencjalne uzyskanie Okazji.

Zianie vs. zianie:
– ogień vs. lód = atak vs. obrona [Twardy blok]
– ogień vs. ogień = atak vs. kontratak
– ogień/lód vs. kwas = atak vs. kontratak
– kwas vs. kwas = atak vs. kontratak
– lód vs. lód = atak vs. kontratak

Kwestie sporne
Niektóre czynności mogą zostać rozsądzone w dwojaki sposób. Zazwyczaj będzie to zależało od opisu gracza. Jednak w przypadku kwestii spornych między rozsądzeniem Twardego bloku, a Okazją, których nie rozwiązuje powyższa rozpiska, domyślnie obrona będzie uznawana za Okazję.

Postawa defensywna
Postać nie jest zmuszona do zaatakowania w swoim poście, nawet jeśli ma pierwszeństwo akcji. Może uznać, że woli poczekać na ruch przeciwnika i się przed nim obronić, co nazywamy postawą defensywną. Decydując się na nią, postać nie może już przeprowadzić kontrataku – wyłącznie obronę! Do tego, nawet jeśli opis fabularny obrony będzie pasować do twardego bloku, broniący dalej nie zada ran, ani nie otrzyma bonusu z Okazji.

Należy pamiętać, że jest różnica, pomiędzy zrzeczeniem się ruchu, a postawą defensywną. Aby Mistrz Gry uwzględnił, że smok planuje bronić się po akcji przeciwnika, należy wyraźnie zaznaczyć to w poście, opisując gotowość swojej postaci.

Jeśli podczas tury obie strony przyjmują defensywną postawę, Mistrz Gry wykonuje rzuty tylko na wytrzymałość (jeśli ktoś odniósł rany) i następuje przejście do następnej kolejki.

Jak się to ma do kompanów, NPC i drapieżników?
– obrony dzikich drapieżników i kompanów zawsze skutkują Okazją, niezależnie od opisu;
.
– drapieżniki Viliara bronią się z wykorzystaniem Okazji do 10 poziomu. Od 10 włącznie, przy każdej obronie Mistrz Gry wykonuje rzut na to, czy obronią się przy użyciu Okazji czy Twardego Bloku;
.
– NPC na zwiadach i fabułach prowadzonych zależą od ustaleń Mistrzów Fabuły i Administracji.

No dobra, ale co z moim buildem?

Tak, wiemy, że to może trochę namieszać wam w budowaniu postaci, dlatego umożliwiamy zmiany! A konkretniej, przez kolejne 2 tygodnie (czyli do 3 lutego włącznie) lub przez tydzień po powrocie z nieobecności zgłoszonej przed tym ogłoszeniem, możecie w Statystykach zgłosić następujące zmiany:
– atutów grupy 2 – 4 (tak, wszystkich, nawet niezwiązanych z walką, prezent od Administracji)
– zamienić wartości A/MA i O/MO ze sobą (np. Atak 3 zamienić z Obroną 2).
– w przypadku wymiany Uzdolnionego na inny atut, można przenieść nadwyżkowy punkt atrybutu w inne miejsce, o ile smok nie osiągnął limitu wartości statystyk

Licznik słów: 971
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Ogłoszenie, które zgubiło się jakiś czas temu:
Czy można pozbyć się kary?
Stado może zredukować czas trwania kary do połowy miesiąca jeśli uzbiera połowę wartości Puli Głodu (zaokrąglonej w górę w przypadku liczb niepodzielnych) i ją zużyje na nasycenie swoich smoków.
Uwaga! Wtedy Pula Głodu się zeruje i zużyte do pozbycia się kary pożywienie nie wlicza się do sytości stada na przyszły miesiąc!
Dodatkowo, przypomnienie, że od zawsze istniała zasada:
Bonus
Jeśli stado osiągnęło wymaganą liczbę pożywienia na dany miesiąc, każdy smok, który dołożył do puli minimum 2/4 pożywienia otrzymuje bonus w postaci -1 ST do wszystkich akcji na swoim polowaniu/wyprawie przez cały następny miesiąc kalendarzowy.
Tak więc jeżeli stado nie zebrało tego pożywienia, bonusu nie otrzyma nikt niezależnie od dotacji.

Licznik słów: 121
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Z nieobecności zostaje usunięta opcja "zmniejszonej aktywności". Nie miała ona wpływu na nic mechanicznie, a jej istnienie często konfundowało graczy, dając im mylne wrażenie, że wydłuża im to czasy na odpisy np. na wojnach, walkach i tak dalej.

Jeżeli odpisy fabularne się komuś opóźnią, zalecamy informować swoich towarzyszy pisania np. na PW, albo po prostu zgłosić nieobecność na parę dni.

Dodatkowo, ilekroć postać dostanie notkę do KP z informacją o śmierci z braku aktywności, gracz zostanie poinformowany na Discordzie, kanale #pingi. Jeżeli ktoś nie jest na serwerze, otrzyma PW na forum.

Licznik słów: 91
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »

Zmiana w systemie śledzenie atutów

Na czym polegają zmiany?
Od dzisiaj użycia atutów będą odnotowywane w Karcie Postaci, zamiast na kanale Mistrzów Gry. Powinno to upłynnić proces śledzenia ich przeładowania i ponownego użycia.

Jeżeli atut ma działanie ilościowe na np. dane polowanie, nadal użycia są śledzone przy turach dla wygody MG. W przypadku atutów "raz na walkę", nie odnotowuje się ich użycia w KP.

Jak wygląda zapis w KP?
Zapisywana jest data ostatniego użycia. Mistrzowie Gry będą to zgłaszać do powiadomień stada.

Przykład Kartyna losowym buildzie:
  • ATUTY
    – Pechowiec
    – Szczęściarz [25 stycznia 2024]
    – Tancerz
    – Pierwotny odruch
    – Wybraniec bogów [20 stycznia 2024]
A co z różnymi czasami odnowienia dla tego samego atutu?
Ano nic. To znaczy, po prostu odchodzimy od czegoś takiego – i tak było uciążliwe w śledzeniu. Dlatego też atuty po prostu mają teraz stały czas odnowienia między użyciami.

Atuty standardowe
  • Chytry przeciwnik: raz na walkę
    Szczęściarz: raz na 2 tygodnie
    Czempion: raz na walkę
    Mistyk: raz na walkę
    Bystrooki: raz na misję/3 razy na polowaniu
    Lekkostopy: raz na misję/3 razy na polowaniu
    Znawca zwierząt: raz na miesiąc (odnotowywane w KP)/4 razy na polowaniu
    Alchemik: 2 razy na miesiąc
    Samotny towarzysz: raz na tydzień
    Furia niebios: raz na walkę
    Magiczny śpiew: raz na walkę
    Pierwotny odruch: raz na walkę
    Pojemne płuca: raz na walkę
    Poświęcenie: raz na atak
    Regeneracja: raz na tydzień
    Wybraniec bogów: raz na tydzień
    Znawca terenów: dwa razy na polowanie
Atuty loteriowe
  • Strateg: raz na walkę/skradanie
    Gojenie ran: raz na tydzień
Znawca terenów
Uznaliśmy, że ten atut jest trochę niekorzystny dla nie-łowców, a nawet dla nich ma średnią wartość. Dlatego też od teraz wszystkie postaci mogą go użyć dwa razy na polowanie/wyprawę, niezależnie od rangi, a do tego zyskuje on pasywne działanie: smok zawsze znajduje stado małej zwierzyny liczące minimum 2 sztuki zwierzyny. Dodatkowo, poprawiono proporcje łupów: dostaje się teraz 10 sztuk wybranego ziela, zamiast 6/5.
Znawca terenów
Po wielu księżycach polowań i gruntownym przeszukiwaniu ziem swojego stada nauczyłeś się ich niemal na pamięć, dzięki czemu wiesz, gdzie znaleźć najlepszą zdobycz, największe kamienie czy najzdrowsze zioła.
Działanie: Dwa razy na polowanie smok napotyka padlinę zwierzęcia (dającą 4/4 mięsa), owoce/inne rośliny (dające 4/4 pożywienia), kamień szlachetny lub duże zioło (10 sztuk) w zależności od tego czego akurat szukał. Smok może wybrać konkretny gatunek zwierząt/owoców/ziół występujących na danym terenie. Dodatkowo, znaleziona mała zwierzyna zawsze będzie liczyła minimum 2 osobniki w stadzie.
Zdobytego pożywienia nie można mnożyć bonusami/dzielić utrudnieniami. Użycie atutu nie jest liczone jako akcja.

Do podpisu: Znawca terenów: znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie. Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.

Licznik słów: 439
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Zmiany w systemie głodu
Od teraz stado może 1. dnia nowego miesiąca pozbyć się kary za spóźnienie z uzupełnieniem puli głodu, jeśli zapłaci 2x tyle pożywienia, ile zabrakło. Przykładowo, do zapełnienia puli zabrakło 8/4 pożywienia, to trzeba wpłacić 16/4 pożywienia (nie przysługuje za nie PZ). W przypadku, gdy tak się nie stanie, 2. dnia nowego miesiąca wszyscy członkowie stada otrzymują karę z listy (nie ulega ona zmianie) i nie da się już jej usunąć w żaden sposób! Trwa przez cały miesiąc.

Pozwalamy Słońcu skorzystać z tej zasady, ale jako że jest to retroaktywnie, tym razem będą musieli zapłacić równowartość obecnej kary, czyli połowę nowej puli (54/4 jedzenia). Mają czas do końca dnia, czyli do 2 dnia miesiąca.

Licznik słów: 117
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Zmiany w Prawach Wolnych Stad
Chociaż regulamin i mechanika forum przechodziły wiele zmian przez ostatnie lata, Prawa pozostawały nietknięte od ponad dekady. Być może częściowo zapomniane z naszej winy, co chcielibyśmy teraz poprawić, skoro po sprawach z Inwazją mamy więcej czasu, aby do tego usiąść.

Mamy już to w przygotowaniu i pracujemy w pocie czoła, aby Prorok mógł je fabularnie ogłosić na Skałach Pokoju, ale jedną poprawkę zdecydowaliśmy się zastosować już teraz. Dowiedzieliśmy się, że z powodu tego przeoczenia, władza miała się zmienić w Słońcu, ale nie ma takiej potrzeby (chyba, że przywódca będzie nadal chciał zrezygnować z urzędu). Kiedy wprowadzaliśmy zmiany w systemie odmłodzeń postaci oraz limitu długości kadencji, zupełnie wyleciał nam z głowy poniższy zapis z Praw:
9. Przywódca musi ustąpić ze swojego urzędu po ukończeniu 85. księżyca życia. Może przedłużyć swoją kadencję do 100. księżyca życia za zgodą większości swojego stada, pod warunkiem przeprowadzenia głosowania z kontrkandydatem na urząd.
Nie był on wcześniej szczególnie respektowany, gdyż w Ziemi i Mgłach przywódcy dawno ten wiek przekroczyli, a ankiety dotyczyły zmiany w regulaminie z zeszłego roku:
1.21 Każda postać może pełnić urząd przywódcy stada przez maksymalnie 16 miesięcy, niezależnie od zgłoszonych w tym czasie nieobecności lub zmian w wieku przy użyciu nagród. Istnieje możliwość wydłużenia kadencji o nie więcej niż 2 miesiące za zgodą większości stada.
Problem polegał na tym, że o ile zmieniliśmy punkt regulaminu (który miał bliźniaczą wersję do tej w Prawach, również mówiącą o wieku smoka, a nie długości jego panowania jako przywódca), tak zapomnieliśmy dostosować do tego prawo! Bardzo za to przepraszamy.

Poniższa poprawka wchodzi w życie już teraz:
9. Przywódca musi ustąpić ze swojego urzędu po spędzeniu na nim 70 księżyców. Może przedłużyć swoją kadencję o 8 księżyców za zgodą większości swojego stada, pod warunkiem przeprowadzenia głosowania z kontrkandydatem na urząd.
Nie jest to jednak jedyna zmiana. Widzimy wiele rzeczy, które trzeba zaktualizować, inne być może dodać lub dostosować pod nowe realia. Niedługo po rozdaniu tytułów na obecnym spotkaniu, Prorok wezwie wszystkie smoki, aby fabularnie te zmiany ogłosić.

Licznik słów: 335
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »
Od dzisiaj na polowaniu gracze mogą w ramach jednego postu (i zarazem jednej tury rzutów) opisać śledzenie, kamuflaż i skradanie. Trzeba jednak brać pod uwagę, że jeżeli śledzenie się nie powiedzie, pozostałe opisy pójdą, niestety, na zmarnowanie. W przypadku nieudanego śledzenia w takiej łączonej akcji, MG opisze, że zwierzyna zwietrzyła/zauważyła smoka z daleka i uciekła, nie dając możliwości pogoni.

Jeżeli gracz ma takie życzenie, nadal może rozbijać te dwie czynności na dwa posty.

Licznik słów: 73
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika

Obrazek
Posty: 20719
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Ogłoszenia

Post autor: Administrator »

Leczenie ran krytycznych kamieniojadów

Do tej pory rana krytyczna po prostu zabijała takich kompanów. Po przeprowadzeniu ankiety i rozmowie wśród developerów, stworzyliśmy specjalną mechanikę, aby dać takim kompanom szansę na przeżycie. Nie jest ona tania. Witajcie w Pay to Life usłudze.
Leczenie ran krytycznych kompanów kamieniożernych
Smok może nakarmić takiego kompana kamieniami szlachetnymi, aby dać mu szansę na przeżycie. W dalszym ciągu Mistrz Gry rzuca na takie leczenie, ale działa ono nieco inaczej niż w przypadku pomocy uzdrowiciela. Jeden kamień szlachetny odpowiada dwóm kostkom do rzutu na leczenie. Maksymalnie można nakarmić kompana czterema kamieniami, co da osiem kostek na leczenie.

Raportujemy to w temacie naszego stada i wypełniamy formularz jak uzdrowiciel. Zamiast zużytych ziół wpisujemy zużywane kamienie szlachetne. Żaden atut i bonus nie może wpłynąć jakkolwiek na takie leczenie.

Powracanie starymi postaciami
Obserwowaliśmy dyskusję i przepracowaliśmy wszystkie za i przeciw, ostatecznie decydując się na wprowadzenie tej opcji z pewnymi ograniczeniami oraz wytycznymi. Zdajemy sobie sprawę, że aktualizacja nie zadowoli każdego – zasadniczo staraliśmy się postawić na kompromis jej sympatyków, jak i przeciwników, znajdując złoty środek dla tej możliwości. Jest szansa, że nie pomyśleliśmy o wszystkim, więc niektóre rzeczy mogą być dośrubkowane ad hoc.. ;)
Zasady powracania starą postacią
1. Powracająca postać musi mieć wiek bazowy poniżej 125 księżyców (nie są brane pod uwagę żadne odmłodzenia, nawet sprzed odejścia!). Starsze postaci, których wiek bazowy nie przekracza 180 księżyców, mogą wrócić na okres 5 tygodni, aby odegrać swoją śmierć w rodzimych stronach i nie mogą brać udziału w mechanice (walki, polowania, wojny, eventy itd.)
.
2. Ekwipunek mechaniczny jest wyzerowany, natomiast fabularne przedmioty mogą powrócić razem z postacią – należy skonsultować sprawę z Administracją.
.
3. Umiejętności powracającego smoka mają maksymalnie 2 poziom (te na 3 spadają na 2), atrybuty spadają na poziom 4 (w przypadku rozstawienia 4 4 4, jeden wybrany przez gracza spada na poziom 3).
.
4. Kryształy za osiągnięcia są rozładowane po powrocie.
.
5. Kompani mogą wrócić razem z postacią. Ich umiejętności pozostają bez zmian, ale atrybuty są wyzerowane do poziomu 1. Jeden z wyżej rozwiniętych atrybutów można zachować na poziomie 2. Kompan wraca na głodzie.
.
6. Dodatkowe atuty z loterii przepadają zarówno dla smoka, jak i kompanów.
.
7. Nie można wrócić postacią, która była młodsza niż 15 księżyców i zmarła w wyniku braku aktywności fabularnej.
.
8. Z tej opcji można skorzystać tylko raz na daną postać.
.
9. Po powrocie, postać jest wyłączona z mechaniki na okres miesiąca, wyjąwszy sytuacje obrony własnej.
.
10. Aby móc wrócić postacią, należy mieć wolne miejsce na multikonto, jeżeli posiada się już inne postaci.
.
11. Smok jest Prawem Wolnych Stad związany ze stadem do którego należał w momencie odejścia. Oznacza to, że próba zmiany stada w ten sposób będzie uznana za zdradę, o ile nie uzyska się zgody obecnego przywódcy.
.
12. Chęć powrotu zgłaszamy Administratorowi.
Uwaga! Jeżeli chcesz, aby Twoja postać została dodana do tabelki wieku, napisz do Chałki wraz z linkiem do Karty Postaci!

Zmiany w Punktach Fabuły
Jesteśmy w trakcie lekkiej przebudowy systemu, aby ułatwić zgłaszanie fabuł na punkty. Wiemy, że teraz jest to nadal kłopotliwe (także dla Opiekunów) i szukamy złotego środka. Zachęcamy do dyskusji i rzucania propozycji w tym temacie.

Póki co, dodajemy jedną zmianę: od dziś można otrzymać 2 Punkty Fabuły za jedną fabułę, jeżeli osiągnęło się dwukrotność jej wymogów (8 postów i 1200 słów).

Licznik słów: 563
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ CHAŁKA | KRUCZKE | WAŻKA ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
ODPOWIEDZ

Chcesz dołączyć do gry?

Musisz mieć konto, aby pisać posty.

Rejestracja

Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!

Zarejestruj się

Logowanie

Wróć do strony głównej