A: S: 2| W: 3| Z: 4| M: 4| P: 3| A: 4
U: B,L,Prs,A,O,W,MA,MO,MP: 1| Pł,Skr,Kż: 2| Śl: 3
Atuty: Wiecznie młody, Ostry słuch, Trudny cel, Lekkostopy, Znawca terenów, Otoczony
– Nie ma zatracać się w smutku. Pomyśl, że choć tego nie zjadłeś, w przyszłości znajdziesz następnego co przyprawi cię o szczęście. – powiedział głaskając go delikatnie pazurkiem po pióropuszu.
Uśmiechnął się gdy pisklę spojrzało w niebo.
– Immanor to potężny, miłosierny Bóg i stwórca naszej smoczej rasy. Posiada brata, z którym nie zawsze jest mu w smak przebywać, ale ceni go sobie – Kammanora, który głosi szacunek hierarchii, zasadom i tradycji. Ty zaś musisz szanować także inne smoki. Matka mi mówiła, że smok powinien się reprezentować słowem, gestem i zachowaniem, bo to dobrze reprezentuje ciebie i twoje nastawienie do innych. –
– Jest jeszcze Nenyja. Reprezentuje zwinność i spryt. Podobnie jak Thahar, lecz on patronuje nie tylko temu, a całej dziedzinie polowania. Miły bóg. Chętnie się do niego zawsze zwracam.
– W świątyni jednak znajdziesz też innych bogów, gdyż mamy ich aż trzynaście. A nawet duszki, do który również możesz się pomodlić czy też spróbować porozmawiać. Niektóre z nich bardzo lubią psocić. Podejrzewamy, że jeden z nich okradł łowców ze statku, który teraz pływa po Zimnym Jeziorze. Uważaj też, żeby nie podpadaść żadnemu. Nie bez powodu zbieramy opadłe owoce, zamiast zrywać z drzew. Ale to akurat ma też swoje plusy. Masz malutkie szansę trafić na niedojrzały owoc. –
– Wracając jednak do bogów. Otóż mam trzynastu. Naranlea poznała, nazwała i nauczyła smoki magii dawno temu. W Skalnym Gigancie i w kronikach możesz dużo razy natknąć się na jej imię, ale nie tylko o niej one piszą. Pokaże ci je jak będziemy wracać, to kiedy będziesz chciał będziesz mógł je poczytać. Uessas jest bogiem miłości, a jednocześnie patronem naszego stada, przyjazny smokom i chętnie wysłucha i dopomoże problemom sercowym. Nytba jest piękną boginią o sprycie i boleśnie szczerym języku, więc aparycja jest jej atrybutem. Lahae jest natomiast boginią percepcji i snów. Podobnie jak Ateral ma wgląd do Krainy Wiecznych Łowów i ziemi, przy czym potrafi wpłynąć na nasze śnienie. Valanyan to cierpliwa i pracowita bogini, strzeże rzemiosła i ma dużą wiedzę. Viliar lubujący wojne, walkę i manipulacje bóg. Sennah to bogini lata i młodości. Kaltarel jest jej przeciwieństwem, bo odpowiada są zimę i starość. Ateral jest sprawiedliwym bogiem śmierci. Jest też Tarram, upadły Bóg odpowiedzialny za zazdrość i terror, jaki sprowadził w dawnych czasach na dawnych Wolnych Stadach. Nie należy się do niego modlić. Ale każdy inny Bóg, którego poprosisz może podzielić się z tobą swoją wiedzą więc nie zniechęcaj się do żadnego, bo podejść możesz do każdego. A kto wie. Może nabierzcie dobry kontakt. –
Uśmiechał się łagodnie. Patrzył przy tym w niebo, a na pysku malowało mu się szczęście, o ile w ślepiach nie panowało ożywienie, gdy oglądał pięknie chłodne niebo. Lubił mówić o nich. Do nich nawiązywać i się nimi kierować. Nawet jeśli nie modli się do wszystkich szanuje każdego z osobna.
Licznik słów: 465
Polowanie ll Sennik ll Teczka ll Wygląd
: Myśli postaci : Dialogi#80FFBF : Mentalki#999966 :Tytuły#d7a452 : Ustalenia#DDDD99 : Opisy#A5D6A7 :
Połów nosi na sobie słoneczny amulet.
Wiecznie młody: brak kary +2 ST po 110 księżycu
Ostry słuch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik)
Trudny cel: +1 ST do ataków fizycznych przeciwnika, drapieżniki atakujące fizycznie nigdy nie zadadzą kryta/śmiertelnej
Lekkostopy: trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania
Znawca terenów: znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła 2 razy na polowanie łowcy. Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
Otoczony: możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST
Dotyczy Kudy: Bestiobójca: tabela wojownika w starciach ze zwierzętami. Nie działa na innych kompanów!
| Bara T2 | | Kuda T2 |
| [ nosi srebrny łańcuch ] | | [ nosi złoty kolczyk na płetwie grzbietowej ] |
| S: 2 W: 1 Z: 2 M: 1 P: 2 A: 1 | | S: 2 W: 2 Z: 1 M: 1 P: 2 A: 1 |
| Pł, O, Kż, Śl: 1 Skr, A: 2 | | O, Skr, Kż, Śl: 1 Pł, A: 2 |