Kalectwa: +4 ST do Perc. na zwierz./drap. oraz Śl [głuchota]; +1 kostka do percepcji do końca Maja 2024]
Leczenie Obejmującego Obłoki – udane.
1x lekka [stłuczony nadgarstek przedniej prawej łapy, opuchlizna i dyskomfort przy poruszaniu nią]
2x średnia [złamanie zamknięte z lewej strony, dolnej szczęki; krwawienie wewnętrzne; opuchlizna; ból; problemy z gryzieniem]; [rozległe rany szarpane na piersi; uszkodzony mostek – pęknięcia; krwawienie: ból; infekcja]
Leczenie Oblicza Determinacji – częściowo nieudane. Okres rehabilitacji do 6 lutego.
Pechowiec:po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. Trudny cel:+1 ST do ataków fizycznych przeciwnika, drapieżniki atakujące fizycznie nigdy nie zadadzą kryta/śmiertelnej Tancerz: stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną Pierwotny odruch: raz na walkę -2 ST do obrony✦ Theme--–✦ Głos--– ✦ Wygląd#96C4D0
Nieugięty Kolec – 2x ciężka [r. fizyczna, złamanie otwarte kości ramienia lewego skrzydła przy jego podstawie, skrzydło jest bezwładne, kość wystaje na zawnątrz, silne krwawienie, silny ból],[r. magiczna, odmrożenie III stopnia od palców lewej, przedniej łapy aż po łokieć, złamanie zamkniete w połowie kości przedramiennej, silny ból, brak przebicia skóry i krwawienia]
▸Ostry węch – Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła). ▸Niestabilny –Dodatkowa kość do MP, MA i MO, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka ▸Atut 3 –Bardzo wyraźny opis atutu numer 3 ✦✦✦
Mavi – Niebieski Gryf (♂) Atrybuty S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A:1 Umiejętności B, L, A, O, Skr, Śl: 1
Oblicze wyleczony z:
1x lekka[rana szarpana długości szpona, szerokości połowy łuski na środku gardła od góry do dołu, lekkie krwawienie, pieczenie]
Nieugięty wyleczony z:
2x ciężka [r. fizyczna, złamanie otwarte kości ramienia lewego skrzydła przy jego podstawie, skrzydło jest bezwładne, kość wystaje na zewnątrz, silne krwawienie, silny ból],[r. magiczna, odmrożenie III stopnia od palców lewej, przedniej łapy aż po łokieć, złamanie zamkniete w połowie kości przedramiennej, silny ból, brak przebicia skóry i krwawienia]
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
⋟
– Pojętnego Ucznia
– Włóczykija (smok płaci za misję zwiadowczą o 1 kamień mniej)
– Kolekcjonera (aktywny – 07.12) (chroni przed omdleniem przez 2 tury)
– Zielarza (+ 1 sztuka o zbioru ziół)
– Obieżyświata
– Doświadczonego (aktywny) (smok może przebywać i polować na terenach specjalnych (głębiny) przez 6 tur)
– Ideału (aktywny) (błyskawiczne odnowienie zużytego Atutu)
– Szamana (smok otrzymuje w Warsztacie 15 sztuk wybranego zioła)⋞
⋟
– Pojętnego Ucznia
– Włóczykija (smok płaci za misję zwiadowczą o 1 kamień mniej)
– Kolekcjonera (aktywny – 07.12) (chroni przed omdleniem przez 2 tury)
– Zielarza (+ 1 sztuka o zbioru ziół)
– Obieżyświata
– Doświadczonego (aktywny) (smok może przebywać i polować na terenach specjalnych (głębiny) przez 6 tur)
– Ideału (aktywny) (błyskawiczne odnowienie zużytego Atutu)
– Szamana (smok otrzymuje w Warsztacie 15 sztuk wybranego zioła)⋞
⋟
– Pojętnego Ucznia
– Włóczykija (smok płaci za misję zwiadowczą o 1 kamień mniej)
– Kolekcjonera (aktywny – 07.12) (chroni przed omdleniem przez 2 tury)
– Zielarza (+ 1 sztuka o zbioru ziół)
– Obieżyświata
– Doświadczonego (aktywny) (smok może przebywać i polować na terenach specjalnych (głębiny) przez 6 tur)
– Ideału (aktywny) (błyskawiczne odnowienie zużytego Atutu)
– Szamana (smok otrzymuje w Warsztacie 15 sztuk wybranego zioła)⋞
⋟
– Pojętnego Ucznia
– Włóczykija (smok płaci za misję zwiadowczą o 1 kamień mniej)
– Kolekcjonera (aktywny – 07.12) (chroni przed omdleniem przez 2 tury)
– Zielarza (+ 1 sztuka o zbioru ziół)
– Obieżyświata
– Doświadczonego (aktywny) (smok może przebywać i polować na terenach specjalnych (głębiny) przez 6 tur)
– Ideału (aktywny) (błyskawiczne odnowienie zużytego Atutu)
– Szamana (smok otrzymuje w Warsztacie 15 sztuk wybranego zioła)⋞