A: S: 5| W: 3| Z: 4| M: 1| P: 3| A: 1
U: W,Prs,Pł,L,Kż,MP,MA,MO,O: 1| B,Śl,A: 2| Skr: 3
Atuty: Ostry węch, Pamięć przodka, Bestiobójca
Muszelka nie wierzyła, że to się dzieje.
Poniekąd to była cholernie wystraszona, chociaż nigdy w życiu nie dałaby tego po sobie poznać. Świadomość, że jest w końcu na tyle samodzielna, aby pojawić się na tych tajemniczych terenach wspólnych, ale przede wszystkim w ŚWIĄTYNI, o której tyle słyszała od papy.
Nie, kogo ona chciała okłamywać? Była bardziej podekscytowana, niż przestraszona, a nowo pozyskana wolność wręcz ją upajała. W końcu mogła chodzić, gdzie chciała, sprawdzić swoje umiejętności i nie dopuścić nigdy więcej do sytuacji, gdy ktoś sobie bezkarnie nią rzucał.
Leciała więc wesoło przed siebie, nie wiedząc że ma ogon. Ale nawet gdyby, przywykła do obecności Łuskacza.
Wylądowała przed świątynią, a oddech tworzył obłoczki pary wokół jej pyszczka. Ogon smoczycy drżał, gdy rozejrzała się z zafascynowaniem, a potem rezolutnie ruszyła, szukając tych kwarców.
Dostrzegła malutką sylwetkę, najpierw myślała, że to lis, aż mina jej zrzedła... A tak liczyła, że będzie tu sama, ale Chmiel już tu była. To w sumie ciekawe?
Kiwnęła jej łebkiem, a następnie położyła przed sobą stosik kamyków.
/Zręczność 3, akwamaryn, 3x jaspis, 3x agat
Licznik słów: 176
Atuty:
« Ostry Węch » dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, mniejsze poż)
« Pamięć Przodka » -2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
« Bestiobójca » Bestiobójca: tabela ran woja/maga do walki z drapieżnikami. Przy walkach z drapieżnikami zdobywa PZ na tych samych zasadach co rangi walczące PH. Trzy razy na miesiąc ponowny rzut na Skradanie do drapieżnika, wybierany jest lepszy wynik.
Karah – T2 Kelpie
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 2| P: 3| A: 1
B, Pł, MO, Śl: 1| MA, Skr: 2