A: S: 3| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 2
U: B,Pł,O,W,MP,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Regeneracja; Pechowiec; Trudny cel; Zaklinacz; Pojemne płuca; Nieulękły
Uszy powędrowały do góry; odruchowo trochę wyprostowała szyję, zaskoczona pytaniem. Myślała – cóż. Przeszło jej przez myśl takie pytanie, ale... nie spodziewała się, że faktycznie padnie. W duchu już szykowała się na jednostronność swoich ewentualnych starań – i już gotowa była obmyślać, jak z gracją się wycofać z tak beznadziejnego wyzwania. Bo czemuś takiemu by chyba nie sprostała... a różne smoki oznaczały różne wyobrażenia. Tak po prostu bywało – tak jak z Rytmem, który nie widział powodu, by ograniczać się do jednego partnera. Ale być może trochę zbyt pochopnie przechodziła do złego scenariusza.
Równie dobrze Jara mogła pytać z towarzyskiej ciekawości – a tutaj też Arel nie zamierzała odmawiać. Tak czy tak, możliwość napawała ją pewną... lekkością.
– W smokach czy gestach? – odbiła pytanie z zaczepnym uśmiechem, ale szybko pokręciła łbem, zbywając własny żart. – Mmm, powiedzmy, że miewam słabość do chłodnych i zdystansowanych osób? Choć nie brzmi to jak dobra wróżba – przyznała, odsłaniając kły w humorze, nawet jeśli wspomnienie smoków, które miała na myśli, wiązało się z ukłuciem w piersi. Odstraszanie własnych mar szło jej całkiem nieźle, mimo wszystko.
Uniosła łapę, by nadgarstkiem potrzeć o podbródek w zastanowieniu. Być może na pysk cisnęło jej się więcej słów niż powinno.
– Poza tym myślę, że, hm, niewiele trzeba, żeby do mnie trafić. Prostota i szczerość wystarczą – przyznała nieco miękcej. I uwaga, ale Jara już udowodniła, że nie przegapia nawet subtelnych gestów. Więc ugryzła się w język.
Rycerska Łuska
Licznik słów: 240
wygląd ● teczka ● muzyka
nosi na szyi "czerwony szal z wyhaftowanymi słońcami"
●
pechowiec » po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
trudny cel » +1 ST do ataków fizycznych przeciwnika, drapieżniki fizycznie nigdy nie zadadzą kryta/śmiertelnej
zaklinacz » stałe -1 ST do rzutów na obronę magiczną
pojemne płuca » raz na pojedynek/polowanie -2 ST do ataku, ale +1 ST w następnej turze
nieulękły » smok ma pierwszy ruch w walce; przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze