A: S: 3| W: 2| Z: 5| M: 2| P: 3| A: 1
U: B,Pł,A,O,W,MA,MO,MP,Prs: 1| L,Kż,Śl: 2 | Skr:3
Atuty: Stalowy Żołądek; Ostry Słuch; Pamięć Przodka; Bestiobójca; Otoczony
Osiągnięcia które chciałabym zebrać:
Zabójca Jednorożców: 0/1 zabity jednorożec
Pogromca: Zabicie 5 z: demon, feniks, jednorożec, kelpie, leszy, mantykora lub żywiołak
Zabito: Nic
Poskramiacz: Zabicie 5 z: amemait, bazyliszek, bies, gryf, hipogryf, hydra, lewiatan, niedźwiedź, puma lub rekin
Zabito: bies,
Tropiciel: zdobycie 40 PZ
Zdobyto: 43/40
Kolekcjoner: zdobycie na polowaniu lub wyprawie 30 kamieni szlachetnych / 50/4 znalezionego pożywienia (rośliny, grzyby, jajka, orzechy, małe zwierzęta) / 100/4 mięsa z upolowanej zwierzyny lub zabitych drapieżników / 120 sztuk ziół obojętnego rodzaju
Zdobyto: 101 mięsa na 100 potrzebnego TRZEBA ZGŁOSIĆ
Ideał: Smok rozwinął umiejętności i atrybuty do maksymalnego poziomu.
Atrybuty: 5, 4, 3 / 5, 5, 2 / 4 4 4 / (reszta dowolnie)
Umiejętności: 3, 2, 2 + lokomocja 2 / 3, 3 + lokomocja 2 / reszta na minimum 1 (możliwość braku latania lub pływania)
Plan: S: 4| W: 2| Z: 5| M: 2| P: 3| A: 2
U:B,Pł,A,O,W,MA,MO,MP,Prs: 1| Kż,Śl,L: 2| Skr, 3
Podpora: awans na adeptów pięcioro z wychowywanych piskląt. (odbycie z nimi co najmniej 3 fabuł kwalifikujących się na PF lub nauczenie ich 3 umiejętności na poziomie 1)
Odkrywca: 1 misja zwiadowcza
Włóczykij: 4 misje zwiadowcze
Obieżyświat: 15 misji zwiadowczych
Licznik słów: 193
Mentalki- d33a70 Smoczy- 86cb8c mg #db7288
Stalowy Żołądek: Smok jest odporny na trucizny i efekty przedawkowania ziół. Fabularnie może zjadać zatrute mięso, ale nie osiągnie z niego sytości.
Ostry Słuch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik)
Pamięć Przodków: -2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi
Bestiobójca: tabela ran woja/maga do walki z drapieżnikami. Przy walkach z drapieżnikami zdobywa PZ na tych samych zasadach co rangi walczące PH. Trzy razy na miesiąc ponowny rzut na Skradanie do drapieżnika, wybierany jest lepszy wynik.
Otoczony: możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST