A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
U: B,Pł,W,Śl,Kż,M,MP,MO,MA: 1| L,O,Skr: 2| A: 3
Atuty: Silny; Adrenalina; Czempion; Wybraniec Bogów; Poświęcenie
Mała, krwiożercza bestia. Jej syn coraz bardziej jej się podobał. Oczywiście kochała wszystkie swoje dzieci i nie faworyzowała żadnego, ale mogla przecież cieszyć się z tego, że niektóre z nich interesowały się walka już od najmłodszych księżyców.
– Tak, zabiłam. Nazywała się Pień Opatrzności – powiedziała, a w jej głosie zabrzmiała satysfakcja, która wciąż odczuwała. Pomniejszona oczywiście przez to, co nastąpiło potem, jednak nic nie smakowało tak, jak pokonanie wroga i oderwanie mu głowy.
– Odcięłam również głowę innej smoczycy, Freirze, chociaż to był raczej ostatni gest ku jej śmierci. Zabijałam wiele drapieżników, ludzi, krasnoludów... A co do areny. Nie, nie zdarza się to obecnie zbyt często, ale czasem bywa, że można zginąć. Niestety, ciężko znaleźć teraz godnego przeciwnika. Większość to tchórze stroniący od prawdziwej walki i jedynie udających, że są Wojownikami czy Czarodziejami. Przynoszących wstyd swoim przodkom – pokręciła z niesmakiem łbem. Nie podobało jej się to, wcale. Sprawiało to, że życie stawało się nudne.
– Ogon nie jest punktem witalnym, ale niedaleko odbytu biegnie nim kilka grubszych tętnic i żył. Jeśli na nie trafisz, może stać się to groźną raną. oczywiście oderwanie ogona również może skończyć się śmiercią. Co do twojej odpowiedzi, jest dobra, ale połowicznie. Patrząc na twoje ciało wnioskuję, że należysz do smoków silnych, ale niestety niezbyt szybkich. W związku z tym powinieneś unikać uników, odskoków i odturlania się, skupiając się na parowaniu i blokowaniu ciosów. Co do ataku nie próbuj nic, co wymaga szybkości i precyzji, więc nie ciecia, a mocne ugryzienia i wszystko, co ma za zadanie wyrwać części ciała, połamać kości, zmiażdżyć, spalić czy zamrozić.
Ataki polegające na sile to głównie uderzenia, mające za zadanie połamać kości lub zmiażdżyć tkanki. Skręcenie karku silnym uderzeniem lub chwyceniem kłami i przekręceniem głową. Kopnięcia, próba staranowania przeciwnika, wbicie mu jak najgłębiej w ciało rogów lub pazurów. Ugryzienie jak najmocniej i wyszarpniecie kawałka mięsa. Zianie ogniem, lodem lub plucie kwasem. Atak szybki jest w zasadzie prosty. Szybkie, precyzyjne cięcia, mające na celu spowodować płytkie, ale rozległe rany lub wycelować je konkretnie tam, gdzie wyrządzą przeciwnikowi najwięcej szkód przy jednoczesnym jak najmniejszym wysiłku własnym.
Co do obrony musisz nauczyć się blokować ciosy lub zbijać je z toru lotu. Obrona siłą prawie zawsze wymaga kontaktu z drugim smokiem. Tu dochodzi jeszcze walka z czarodziejem. Smok niezbyt szybki nie uniknie czaru, więc musi albo zbić atak z toru lotu, jeśli jest to coś, w co można uderzyć lub rozerwać, albo po prostu rozproszyć Czarodzieja, żeby ten nie mógł użyć magii. Można go popchnąć, nawet spoliczkować, ale tak, by nie wyrządzić mu krzywdy – wyjaśniła synowi i przerwała na moment, by mógł wszystko przetrawić.
– Przyjmij pozycję, w której najłatwiej byłoby ci walczyć. To tak zwana pozycja gotowości, ale chce zobaczyć, jak ty ją "czujesz" – powiedziała do Vulkina, obserwując młodego samczyka.
Licznik słów: 461
"Z okiem krwawą łzą zwilżonem
Komu jeszcze łez zostało,
Idźmy wolność zdobyć zgonem,
Idźmy zgon nasz okryć chwałą!"
ATUTY
* Silny *
* Adrenalina *
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji rana ciężka.
* Czempion *
+1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę.
* Wybraniec Bogów *
+1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji.
* Poświęcenie *
raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego
Błysk przyszłości: ostatnie użycie 10.04.2020
Gadzina – bazyliszek
S:3 W:2 Z:1 M:1 P:2 A:1
B,Skr: 1 A,O: 2
Rakta w całej okazałości